{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Rottweiler legekammerat Aalborg {{forumTopicSubject}}

Hej, Er der nogen omkring aalborg med rottweiler(andre hunde er selvfølgelig også velkommen), der kunne tænke sig at mødes fra tid til anden, så vores hunde kan få brændt lidt krudt af og snakket lidt hundesnak mens vi kunne dele erfaringer og gode råd.

Selv har vi en glad og aktiv tæve der ikke synes hun har nok hundekontakt i den ugentelige træning plus der jo snart bliver vinterferie og så ser hun ikke så mange andre hunde.

Håber at høre fra nogle glade hundeejere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rottweiler legekammerat Aalborg
  • #1   8. okt 2008 Allan O.: ser li i din profil at din hund har kennelhoste, så må den da ik møde andre hunde. Det er ihvertfald det jeg har fået at vide. Vores må ik ha kontakt med andre hunde i 3 uger, fra den dag det bliver konstateret.

• #2   8. okt 2008 Hej.

Det er helt rigtigt, havde dog også tænkt mig at vente til hun har været til kontrol efter overstået behandling. Men tak for oplysningen, det havde da været træls hvis man ikke viste det og kom til at smitte andre.

Efter hvad dyrlægen siger så skulle hun dog være klar igen til d. 16 nov. og 3 dage inde i behandlingen smitter de ikke mere. Men hvorfor tage chancer.

Hilsen Allan

• #3   8. okt 2008 Allan O.: nej jeg tager ingen chancer, mine 2 har det nemlig nu. Den ene startede for en uge siden, og den anden i lørdags. Nu er hende der fik det i onsdags næsten ok, hun keder sig bravt. Og ham der fik det i lørdags vil gerne løbe, men ka ik rigtigt da han begynder og hoste.
    Men min dyrlæge sagde også at, man helst ska holde dem i ro. Men det er svært med 2 dansk/svensk, når de kun må være i haven i 3 uger.

Men god bedring til din, håber hun snart er helt frisk igen.

Kommentér på:
Rottweiler legekammerat Aalborg

Annonce