{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Om adminindlægget {{forumTopicSubject}}

Surt man ikke kan skrive i det så det gør jeg her istedet. Jeg kan egentlig godt forstå at folk bliver sure over hvordan det foregår herinde. At de sender trusselsbreve kan jeg så på ingen måde bifalde og finder det både barnligt og unødvendigt.
Men at folk bliver frustrerede kan jeg sagtens følge. Der er ingen retningslinjer der bliver overholdt konsekvent. Et godt eksempel er kommentarer i markedsannoncer, nogle gange tillades det andre gange ikke, i perioder ser man tonsvis af frysninger på grund af kommentarerne i andre perioder ingen, hvad i alverden er det for en justits? En når -vi-har-lyst-bliver-vi-sure???
Hvorfor bliver ALLE ikke behandlet ens herinde og overtrædelser af reglerne bliver håndteret på nøjagtigt samme måde hver gang. Hvis alle blev frosset hvis de skrev noget urelevant i annoncerne ville de jo hurtigt forsvinde, de unødvendige kommentarer.Men det gør de ikke. De sidder folk og uddele frysninger efter forgodtbefindende !!! Fuldstændigt hen i vejret efter min mening og medvirkende til at underminere retningslinjerne i det hele taget...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Om adminindlægget
  • #1   9. okt 2008 Det er det sammen når folk får deres profil herind. Ofte har de ingen hund overhoved eller der er ingen tekst eller billeder. Faktisk er der lige blevet stemt en hund herind som der kun var et billed af. Man får at vide at der skal være min. fem billeder

• #2   9. okt 2008 Lige præcis - godt eksempel Lea smiley
    Synes de skulle tage at rydde op i deres retningslinjer når de nu ikke engang formår at holde orden i overtrædelserne....

• #3   9. okt 2008 Jeg var skuffet over at læse indlægget - netop fordi, der ene var fokus på, hvordan brugere skal mande sig op og følge retningslinjerne.

Man har ikke taget til efterretning, at konceptet måske er det, der indbyder til, at tingene løber så løbsk.

Ikke godt for HG..

• #5   9. okt 2008 Nej - man kan kun selv sætte på filter.. Fryse er en HA-opgave.

• #6   9. okt 2008 Det nemmeste var... hvis der hver gang fulgte en begrundelse med, hvorfor man blev frosset...

F.eks... du er frosset fordi du har skrevet i den og den annonce.
    ............du er frosset fordi det er udhængning i den og den tråd.
    ............du er frosset fordi du sviner folk til i den og den tråd.
    ............du er frosset fordi.... osv...osv...osv.
    Så ved folk helt præcis hvorfor de er frosset.
    ( Jeg tror nu de ved det selv alligevel ) men så er der ikke noget at misforstå.... :O)

• #7   9. okt 2008 bitten

nemmerlig. Det ville være nice for folk at få noget helt konkret at forholde sig til

• #8   9. okt 2008 Lea:

Jeg var så oprettet herinde i laaaang tid uden hund og billede, men dog med lidt tekst... Hundegalleri er vel ikke kun for dem der allerede HAR hund?

• #9   9. okt 2008 Er sikker på det Admin indlæg skulle havde været i Off Topic *G*

• #10   9. okt 2008 Jeg hader denne type indlæg og de er faktisk heller ikke ønskede, men jeg skal da prøve at svare...

Vi er brugere på lige fod med jer andre, dvs. med hunde, job, familie og hvad ved jeg, der sideløbende hjælper brugere og prøver at opretholde en rimelig tone. Vi har ikke en jordisk chance for at være alle steder på en gang. Nogle vil blive frusterede over at nogle fryses, mens andre ikke bliver. Det er ligesom med politiet - nogle får en bøde for at køre for stærkt, andre ikke - fordi politiet ikke kan være over det hele på en gang..

Den med at vi uddeler frysninger efter forgodtbefindende... Den kan du putte ned i sit mørke hul hvor den kom fra. Tror du virkelig selv det foregår på den måde ???.... "Jeg er sur idag.. jeg smutter sg lige ind på HG og fryser 50 uskyldige brugere" ??!!!

• #12   9. okt 2008 Jeg fik en advarsel engang, fordi jeg havde skrevet i en annonce. Men jeg svarede pænt tilbage til HA'eren, at jeg kendte personen og hunden og bare ville gi udtryk for at det var synd, de skulle af med hunden etc. Derfor undgik jeg frysning. Synes det var fint med en advarsel og forklaring først.

At andre undgår frysning, skyldes måske at HA'erne ikke kan nå at læse alle annoncer og indlæg, selvom de gør et stort stykke arbejde.

• #13   9. okt 2008 Christa - vi har nattevagten ledig, så du skal være velkommen *sss*

• #14   9. okt 2008 Den dag reglerne er ens for alle, på samtlige gallerier, så kan det være brugerne har en chance for at overholde dem "efter bedste evne". Men så længe de bliver fortolket og forvantet forskelligt fra person til person, så er det meget svært at vide hvad man må og hvornår.

Så jeg håber ADMIN "lige tænker sig om en ekstra gang" og griber i egen barm, inden hun forlanger andre skal gøre noget for den gode stemning.

• #15   9. okt 2008 miemiv

Jeg er til gengæld blevet frosset i annoncer som jeg var interesseret i. Så der har vi jo et fint eksempel på forskelsbehandling.

MEN, formålet med tråden her er vist ikke at give HA'erne skylden for alverdens kvaler, det er ikke noget nemt job - men at det ville være super hvis alle HG's problemer ikke hele tiden blev affejet med "hold kæft og følg reglerne, så er alle glade".

Det er altså for nemt altid at give brugerne skylden for at systemet ikke virker.

• #16   9. okt 2008 Så enig med Chardame ..
    Fru - ok nej måske ikke efter forgodtbefindende, men jeg er fuldstændigt overbevist om at HA'erne ofte fryser dem de ikke deler synspunkt med hvis vedkommende laver en overtrædelse og ser lidt mildere på andres... Det ser vi jo dagligt når nogle bliver frosset og andre ikke, endda på samme tidspunkt. Et eksempel : en annonce med 10 kommentarer i, hvor 8 af dem er urelevante. Hvorfor bliver kun 3 af brugerne frosset??? Det virker da så partisk som noget...

Synes iøvrigt heller ikke det er fornuftigt at der sidder frivllige til at tjekke alt, så sker der jo netop det at man ikke kan sanktionere alle overtrædelserne ens. Der burde være ansat en eller flere til at lave det arbejde så ville det også forløbe mere gnidningsfrit.

Synes ikke man kan sammenligne det med politiets arbejde. Herinde snakker om ytringsfrihed, som til tider bliver krænket fordi nogen er blevet uddelegeret til at skrive dummebøder ud...Det er et lille fortættet forum det her og ikke at sammenligne med det daglige danske samfund. Vi kommer herind og accepterer nogle regler som vi så samtidig ser ikke bliver overholdt, det fremmer da ikke lysten til samarbejde...

Hvis der endelig skal drages paralel til den virkelige verden så ville jeg da umiddelbart mene at folk bliver rimeligt sure hvis andre ikke overholder retningslinjerne i det danske samfund og fx begår indbrud eller kører spirituskørsel. Til det svarer politiet da forhåbentlig ikke "lev med det " men istedet " vi vil forsøge at gøre det bedre"...

• #17   9. okt 2008 Søster Mc ....

Ja det lyder så lidt underligt...;-o
    Der kan jo altid ske svipsere - ingen er perfekte. Men derfra og så til at true en HA'er er jo helt hen i vejret. Forstår ikke hvad der sker for de brugere....

• #18   9. okt 2008 Der ER ting herinde, der går galt. Jeg kender til en bruger, der er blevet slettet på baggrund af annonceindlæg på hunde, vedkommende var interesseret i.

Den slags må bare ikke forekomme.
    Jeg kan godt forstå, at folk bliver hamrende sure.

Jeg ville ønske, at dem, der var HA'ere ikke samtidig var almindelige brugere. Og jeg ville ønske, at reglerne ikke kunne tolkes.

De to ting ville spare dette sted for mange konflikter.

• #19   9. okt 2008 må du tilbyde dem hvis det er spanskrør så?

• #20   9. okt 2008 jeg kender nogen jeg gerne vil kvalitetsteste dem på hvis det er...

• #21   9. okt 2008 Hehe Madam Blå... Kan godt forstå, du blev lidt forvirret over den *GG*

• #22   9. okt 2008 Hvad er det for et admin indlæg? link?

• #25   9. okt 2008 Meto, vi ved, at der er nogen, der bliver holdt godt øje med - og så ryger folk altså på mistanken ;o)

Det er der flere eksempler på med folk, der ikke længere er her.

• #26   9. okt 2008 "Det med at vi fryser dem vi ikke kan lide eller dem vi ikke har samme mening som, det er jo helt hen i vejret "

Den tror jeg hellere ikke på. Det ville folk gå helt amok over.

• #28   9. okt 2008 Nej, det ved jeg godt, I siger ;o)

Det ser lidt anderledes ud, når man ser det udefra.

No matter what, så er alene det, at der er anledning til, at den tanke kan dukke op problematisk. Og det bør store-admin tage til efterretning, synes jeg.

• #29   9. okt 2008 Man kommer ikke udenom at nogle brugere er mere i søgelys end andre, men jeg tror ikke at nogen ville kunne forsvare at fryse/slette alene fordi man er uenig.

Og jeg er enig m CH i at der er grund til bekymring hvis systemet ikke kan laves så der ikke altid er to sider der sidder og peger fingre ad hinanden

• #30   9. okt 2008 TA' LIIIGE og frys ...MADAM BLÅ........ det lyder ad Hel**** til.....man bliver jo nødt til at sidde uden lyd på nu....:*LOOOOL*

• #31   9. okt 2008 Et trusselbrev burde resultere i en politi anmeldelse evt også en sletning og banning så man ikke kan komme på hundegalleri mere

• #33   9. okt 2008 Ikke desto mindre træffes der afgørelser efter efter overtrædelser, som måske ikke HELT var overtrædelser.

Men der er ingen muligheder for at protestere - og den slags giver også murren i krogende.

Jeg har det sådan, at vil admin undgå denne type konfliter, så bliver konceptet nødt til at blive gået efter i sømmene...som det er nu, sætter det folk op imod hinanden og det mest ekstreme resultat ser vi nu... Desværre.

• #34   9. okt 2008 jeg synes faktisk det er et ok indlæg.. jeg synes virkelig ind i mellem at folk kan blive grove... og at skrive i anoncer man ikke er intereseret i, ja det giver jo ingen menning. men igen, de kan ikke være over det hele..

• #35   9. okt 2008 Jeg forstår bare stadig ikke hvorfor hjælpe-admins ikke får en anonym profil at "regere" fra...

På den måde vil det være noget sværere at opsøge dem på den måde det er sket her.

Men det mener Admin åbenbart ikke er en god idé..

• #37   9. okt 2008 Meto - det kan vi diskutere fra nu og til dommedag. Brugerne oplever ytringsfriheden en "smule" indskrænket her.

Og jeg synes, at overadmin burde tage det til efterretning, så konflikterne helt generelt bliver færre og at man undgår noget så ekstremt, som det er sket denne gang.

• #38   9. okt 2008 Hvor er det inglæg fra admin.. Hjælp en stakkel.. smiley

• #39   9. okt 2008 Stavefejl,skyldes akryl negle.. GG

Kan sgutte ramme de rigtige taster

• #42   9. okt 2008 Belinda.. Tark smiley

• #43   9. okt 2008 Øhh. Handler det ikke om at der er skrevet et trudselsbrev.....???
    Det kan gpdt være at man er uenig i en afgørelse, men derfra og så til at skrive et trudselsbrev?????? Det er da lige en tand for barnligt......

• #45   9. okt 2008 Lone

hvis HG var baseret på at voksne mennesker selv kunne hitte ud af det ville der slet ikke være HA'ere

• #48   10. okt 2008 Jeg har ikke fået mail, jeg har fået en PB, som jeg ikke har kunne svare på før jeg har været tøet op, og oftes også selvom det er et pænt sprog, bliver jeg frosset igen, når jeg spørger ind til det :S

• #49   10. okt 2008 Meto, vi skal ikke diskutere det her - det nytter ingenting.

Brugerne har en oplevelse af måden dette fungerer på, der ikke altid just tiltaler retfærdighedsfølelsen.

Det kan overadmin vælge at tage til efterretning og derved forsøge at undgå alle de konflikter, eller lade ansvaret for konflikterne gå ud på brugerne, ikke gøre noget og derfor heller ikke få nogen forandring.

Det er hendes valg.

Kommentér på:
Om adminindlægget

Annonce