{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi med hund Messe...
  • #1   13. okt 2008 Det måtte man ihvertfald gerne sidste år. Men jeg vil absolut ikke anbefale det, for der var mega-mange mange mennesker som gik utroligt tæt , og temmeligt meget støj - og ingen af de hunde der var medbragt så ud til at synes det var særligt sjovt.

• #2   13. okt 2008 Der var hunde med derude sidste år, men det var ikke noget jeg ville byde min hund, man går rundt tæt pakket i en lummervarm hal.
    Det er et kæmpe stress du vil udsætte din hund for hvis du tager den med..

• #3   13. okt 2008 Okay, puha ja det vil jeg ikk udsætte Ludwig for! Så er det bedre at han bliver hjemme

• #4   13. okt 2008 nej en almindelig fam hund som ikke er vand til det store ville jeg bestem heller ikke tage med.. Jeg var der sidste år sammen med sanne e og hendes hund som er ved at blive uddannet redningshund, og soffi hyggede sig, men hun er så også trænet til at kunne håndter mange mensker støj og hvad man ellers kan finde på. og så har hun jo også en størrelse så folk ser hende og ikke får trådt på hende..

• #5   13. okt 2008 Vi kommer og Vega skal med og være på racestanden smiley

• #6   13. okt 2008 jeg kommer også, skal være med i matchen på scenen. Så jeg tager min hund med.
    Det var han også sidste år, og der var han kun en hvalp, men han syntes det var alle tiders. Ikke bange for noge som helst, og alle de stande hvor der var guffer.
    Men han bor jo også i byen og er vant til støj og larm

• #7   13. okt 2008 Sidste år vadede vi rundt i kø.. der var slet ikke noget luft.. jeg ville aldrig tage min hund med derind..

• #9   13. okt 2008 Jeg vil heller ikke anbefale folk at tage hund, andet end dem der skal bruges i standene - vi hegner vores stand ind så hundene selv kan vælge folk til eller fra - vi har også et stof bur med så hundene kan tage en time-out - det fungerede rigtig godt sidste år.

Men som alm. besøgende - så nej - lad hunden blive hjemme medmindre man kommer uden for de travle perioder - fx lørdag og søndag aften - der kunne man sagtens - eller fredag når de åbner...

Kommentér på:
Vi med hund Messe...

Annonce