968 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Øjenproblemer Øjenproblemer

Er der nogen som har haft hunde med entropion eller ektropion. Jeg har mistanke om at min har det i en mindre grad. Men er der nogen der ved hvad sådan en operation ligger i af prisleje??? Det er kun det ene øje.Det er meget rart at have noget at sammenligne med. Ikke at jeg synes min dyrlæge ligger i den dyre ende, men helt billige er de ikke!! På forhånd tak:)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øjenproblemer
  • #1   15. okt 2008 Og hvad er det så lige ????

• #2   15. okt 2008 Cherry eye..:-))
    Min Bulldog blev opereret for cherry eye på begge øjne for et lille års tid siden inde på Landbohøjskolen og der gav vi 3350 kr for det.
    men kender en anden bulldog ejer der har givet 4500kr for sin bulldogs operation på et øje......

• #3   15. okt 2008 Entropion er indadvendte øjenlåg, og ektropian er det modsatte. Forestil dig at du har et hår eller andet der generer på dit øje, så vil det løbe i vand. Så det er helt klart generende.

• #4   15. okt 2008 Min er også blevet opereret for Cherry Eye på det ene øje, og jeg gav 3000. Jeg har fasanvejens dyreklinik, så det lyder da som om min dyrelæge er billig i forhold til Landbohøjskolen.:) Så kan jeg lige spørge med det samme: Ved du om de også steriliserer på landbohøjskolen. Det ku jo være du vidste det, hvis du bruger dem ind imellem:)

• #5   15. okt 2008 Operationen på Landbohøjskolen var på begge øjne, så jeg syntes ikke det var så galt....
    Landbohøjskolen laver også sterilisationer, men jeg ved ikke lige hvad det koster, ved bare at med mindre der bliver henvist fra en anden dyrlæge, så operere de kun på dyr der normalt er patienter inde på klinikken for mindre husdyr.

• #6   15. okt 2008 Ok, tak.

PAS !

• #7   15. okt 2008 Ok ja så var det billigt når det var begge øjne. smiley Troede de tog patienter ind med kyshånd, da jeg gik udfra at mange er studerende der!! Men så skal man have en henvisning. Så må jeg punge op hos min egen dyrlæge:)

• Birgitte S
    Birgitte S Tilmeldt:
    jul 2019

Følger: 9 Svar: 1
    #8   5. jan 2020 Cherry eye og ektropion er nu ikke helt det samme, og det er operation heller ikke ??

Kommentér på:
Øjenproblemer

Annonce