{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Krop umulig {{forumTopicSubject}}

Når jeg giver Muggi øredråber og øjendråber- specielt øredråber, bliver han krop umulig og man kan NÆSTEN ikke gøre det uden at være voldelig (Hvilket jeg selvfølgelig IKKE er!). Men det er SÅ svært at give ham- ja næsten umuligt og han skal jo have det, men man bliver lidt ked af det, når han nærmest føler sig mishandlet smiley

Nogen der har nogle gode triks ;-)?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Krop umulig
  • #1   16. okt 2008 Må blankt erkende at ved øredråber eller øjendråber,der gider jeg ikke "diskutere" med hunden, det skal bare gøres, så jeg plejer at holde hende ind til mig via halsbåndet og så bliver det overstået, bagefter er der guffer og leg

• #2   16. okt 2008 Ja, men jeg holder ham også så tæt jeg kan, men han får uanede kræfter når jeg gør det- selvom det er en lille pekingeser OG vi er to om det hver gang.... Det er bare totalt irriterende!

• #3   16. okt 2008 jeg piller ved titans øre hverdag, og han er ved at vende sig til det.

• #4   16. okt 2008 Jeg vil prøve at gøre det, men jeg skal stadig have adgang til øre og øjne og ligeså snart jeg rører øret tænder han helt af smiley Det er ligesom om han slet ikke kan tænke på andet end at komme væk, så det er ret svært lige at lave snigeren...

• #5   16. okt 2008 Jeg kan pille ved Fie´s øre uden problemer, men drejer det sig om ørebråder er sagen helt anderledes

• #6   16. okt 2008 Ja også her- han ELSKER at blive nusset på ørene og falder helt hen når man gør det, men hvis han så får øje på den hvide tube, så ved han godt hvad klokken har slået...

• #7   16. okt 2008 Stiller mig ved siden af Rene..

Samt skulle hunden overveje at hakke eller snappe ud,ja så er det på med en mundkurv eller snudebånd.. Slut prut,det skal gøres og overståes i en fart

• #8   16. okt 2008 Ham her kan så ikke få mundkurv på- så skal det da være på hele hovedet smiley Men ja, man skal vel bare holde ham lidt hårdt ;-S og få det overstået, selvom det er røv svært...

• #9   16. okt 2008 Cecile.. GG.. havde sgutte set det var en lille kortnæset en..

Nu er mine meget mad glade og jeg gør det,at jeg placer en god guf lige foran næsen på dem.. et nej.. ordne hvad der skal ordnes og når det er overstået et stk guf og,farer vi ud i køleskabet og de får et stykke pålæg..

Ja sindsygt,men det virker for os og de ved at når saksen,dråber osv kommer frem,at de skal forholde sig i ro,til det er overstået..

Du må holde den lille og så belønne ham bagefter..

• #10   16. okt 2008 Ja, han blir også belønnet- det er bare ligesom om han ikke fatter pointen smiley Men ja det er vel ikke andet for, og det er meget rart lige at få bekræftet.

Ha ha ha nej det tænkte jeg nok smiley Der kan ikke sidde meget andet end et net bundet rundt om hovedet på ham smiley

• #12   16. okt 2008 Cecilie.....Kender udemærket problemet. Det er så træls.

Ubi får medicin i mund og ører hver dag og det var et helvede.

Jeg fandt ud af at når hun ligger ved mig nusser jeg ører med den ene hånd og sprøjter lynhurtig ned med den anden. Hun når ikke at oplve nusseriet stopper så det er en meget kort reaktion hun kommer med så er hun i ro igen og nyder livet.

Munden gik det dælme hurtigt med. Jeg lagde et stykke tørret kallun så hun junne se det. Op med gabet, ind med væsen og vupti, et stykke kallun blev serveret. Ser hun idag et stykke tørret kallun spærrer hun gabet op og logrer med halen sikker på der så også er kallun i nærhenden

Øjnene har jeg endnu ikke fundet trikket til. Så her er det fat, ordne det der skal ordnes og så kommer bolden ellers frem fra ryggen og der bliver leget.

• #13   16. okt 2008 Sorry stavefejl........det gik hurtigt :o)

Og det er når hun ser en engangssprøjte hun straks åbner gabet ;o)

• #14   16. okt 2008 Jeg vender øreflippen med den ene hånd og drypper øret med den anden smiley
    Jeg har den samme "mine" på, som når der skal klippes negle. Rolig og afslappet, men bestemt..... Og med den attitude ved han udmærket godt, at det SKAL han bare finde sig i.
    Men jeg har også den indstilling at intet sted på en hund er hellig. Jeg kan pille og røre og holde alt på min hund! Og eg gør det ofte også selvom der ikke er nogen grund til det...

• #16   16. okt 2008 Mange tak for jeres gode råd!
    Jeg vender ham også på maven og kæler og nusser og han er fuldstændig ligeglad hvos jeg rører ham, når bare jeg ikke har en tube i hånden, så kan jeg gøre lige hvad jeg vil, men det er vel bare et tilvænningsspørgsmål, selvom øredråberne nu har været igang i 10 dages tid..

Men jeg har også næsten vænnet ham til at blive rørt på øjenæblet, for da han starede med at have betændelse var jeg ikke sikker på om det var det, så der "pillede" jeg det ud og jeg nu når han skal dryppes i øjnene, ligger jeg en klat på hver tommeltot- nusser ham på ørene med de andre fingre og "tværer" det ind i øjnene på ham smiley Men det er jo forid det har sådan en creme agtid konsistens at man ikke bare kan dryppe i øjet og så er det væk, men der ligge en klat mår man drypper, som han selv skal få ført rundt ved at bevæge øjnene, det synes jeg bare er synd, så fra i går startede jeg med fingrene...

• #18   16. okt 2008 Mange tak skal du have- glæder mig helt til at komme hjem og prøve smiley

Kommentér på:
Krop umulig

Annonce