{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Trist hund :-( {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle der vil hjælpe.

Min kæreste og jeg gennem 14 mdr er gået fra hinanden. Da vi mødtes havde vi begge en hund, han tager derfor sin hund med sig nu hvor han flytter. Problemet er bare at vores hunde har været bedste venner og været sammen i de 14 mdr. Vi har en nat efter vi gik fra hinanden, haft dem adskilt og det gik slet ikke godt. De lå begge og pev hele natten og ville slet ikke falde til ro. Ja lød nærmest som om min lille baby græd smiley

Jeg kunne se på min hund at hun var meget ked af det, og det piner mig.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for hende?

Skal lige siges at hun i forvejen sover hos mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trist hund :-(
  • #1   17. okt 2008 Find nogle gode hundevenner i nabolaget, til din hund. Så den har legekammerater. Eller anskaf dig måske en kat. Men ikke kun til hunden. Katte skal også passes.

• #2   17. okt 2008 ups, du har kat...

• #3   17. okt 2008 Nej jeg har ikke kat længere, hende måtte jeg desværre aflive. Så det er anden gang lille Koko mister sin bedste ven smiley Denne her gang er det bare meget værre for hende, for hende her har hun jo leget med på helt anden måde end med katten. Og eftersom vi kun havde hund, flyttede vi til sted hvor jeg ikke kan have kat smiley

• #4   17. okt 2008 Du har ikke overvejet at anskaffe dig en ny bedste legekammerat til hende?

• #5   17. okt 2008 Jeg ville finde nogle legekammerater til hende.. Og aktivere hende selv. Det skal hun nok komme over hurtigt..

• #6   17. okt 2008 14 mdr. er jo ikke alverden, så jeg tror den kommer over det med tiden.

• #7   17. okt 2008 Jette: jeg snakker heller ikke om en ny hund. Men blot en legekammerat et par gange om ugen. Ikke erstatning for den anden..

• #9   18. okt 2008 Min nabo har en hund som hun ellers har snakket rigtig godt med, har overvejet at høre dem og vi kan lave en "hundeaftale" hvor vi lader hundene være sammen enten hos mig eller dem. Men hvordan går man lige ind til sin nabo og siger, må jeg låne jeres hund smiley smiley

Har ikke tænkt mig at få en ny hund, jeg mener ikke den anden hund - Emma - kan erstattes, hverken for mig eller hende. Om jeg så får en ny hund med tiden ved jeg ikke, men vil ikke på nuværende tidspunkt. Synes lige vi begge skal hele smiley

Vi var alene igen igår og skal nu fremover være alene, gik lidt bedre med hende igår men hyggede også om hende med nussen og ikke mindst flæskesteg smiley Jeg har købt alle hendes ynglings godbidder så prøver at lege og hygge med hende.

Jeg ved jo bare ikke hvordan hun klarer den, når jeg ikke er hjemme. Inden hun fik Emma som legekammerat gik jeg hjemme med hende, så hun er vant til at der er nogen smiley Kan ikke klare tanken om, om hun er ked mens jeg er på arbejde.

• #10   18. okt 2008 Du går da bar ind og banker på og spørg om nabo og hund har lyst at komme ind til en kop kaffe og en god hunde snak:)

• #11   18. okt 2008 Ja det er jo bare at gøre det smiley Tak fordi i gider snakke med mig om min lille problemstilling smiley

Kommentér på:
Trist hund :-(

Annonce