{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Spørgsmål....p-piller {{forumTopicSubject}}

Har lige et par spørgsmål om vores Nala...
Hvornår skal man tænke på p-piller og sådan til hende?? hvor gammel skal hun være? vi har jo også en han hund..
Det andet spørgsmål er: Har fået af vide at en hun skal veje hvertfald over 2 kg for at kunne få hvalpe. Nu er nala snart et halvt år men vejer stadig under 1 kg. og er MEGET lille i forhold til hvad nuggi var...
kan hun så ikke få hvalpe engang???
håber i forstår hvad jeg skriver smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål....p-piller
  • #1   19. dec 2005 kan desvære ikke hjælpe, aner intet om det...

for vi har schæfer og hun er ja, jeg kan ikke stave til det,men kan ikke få hvalpe... altså hun har fået det lavet hos dyrlægen..... forstår du???? (((håber))))

• #2   19. dec 2005 Jeg ved at vores dr. dyr på et tidspunkt sagde til os at tæven helst skal have været i sin første løbetid, før han ville anbefale p-piller..... Andet ved jeg faktisk ikke - desværre... Fordi vi gik fra det igen da vores hanhund blev kastereret...

• #3   19. dec 2005 er bare nervøs for vores hanhund ved godt hvordan han skal bare sig an med at få hvalpe og så vil jeg jo ikk ha at vi lige pludselig står og har en gravid hun, ogs å hun ikke kan klare at få hvalpene fordi hun er så lille...
    Sabrina: Tror jeg forstår dig...
    må nok tage en snak med dyrlægen men ville lige høre om der var nogle kloge mennesker...

• #4   19. dec 2005 Er det meningen at de på et tidspunkt ud i fremtiden skal have hvalpe? Fordi så er der vist ikke andet og gøre end simpelthen og holde hundene sepereret i den periode hvor hun er i løb.

• #5   19. dec 2005 P-piller. P-sprøjter o.lign til hunde skal man holde sig langt fra, medmindre det er for en meget kort periode, mener faktisk slet ikke man kan få p-piller til hunde....

P-sprøjterne er i høj grad kræftfremkaldende!
    Hvis I skal bruge jeres tæve til avl, og evt også jeres hanhunf, ville ejg anbefale jer at I får hanhunden kemisk kastreret, så han ikke kan lave hvalpe, indtil tæven er parat til at skulle parres...

Skal jeres tæve ikke have hvalpe, evt pga hun er for lille, hvilket jeg intet aner om, ville jeg vælge at få hende steriliseret... Og/ eller hvis hanhunden heller ikke skal bruges få ham kastreret....

• #6   19. dec 2005 altså vores ønske er at de får hvalpe... PÅ ET TIDSPUNKT... slet ikke nu... så ville høre om i vidste noget for vi fik fortalt da vi købte Nala at de helst skulle veje over 2 kg, ellers kunne der opstå problemer.... så ved ikke... vil bare ikk lige pludselig stå med en gravis hund der måske ikke kan klare det. og så sådan i det hele taget...

• #7   19. dec 2005 nå har lige fået a vide af dyrlægen at hun først kommer i løbe tid til foråret... så der er et stykke tid at forberede sig i...

• #8   23. dec 2005 så har i jo god tid........ godt du forståd mig, heheh

Kommentér på:
Spørgsmål....p-piller

Annonce