{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
267 visninger | Oprettet:

bendag ? (barf) {{forumTopicSubject}}

ja jeg har altså givet luffe et ben til aften de sidste 3 dage , dog ikke igår.. men da tæven er i løb så vil han ikke spise, men han plejer gerne og vil ha et ben og hygge med, kan jeg give ham det ? og skal jeg så ikke holde en bendag når han har fået så meget ben de sidste dage ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bendag ? (barf)
  • #1   23. okt 2008 Du kan sagtens gi ham ben hver dag, hvis han ikke vil sise ret meget andet for tiden. Du kan eventuelt finde nogle ben med meget kød på, men du behøver nok ikke lave ed dicideret bendag den første uges tid.
    Husk, at får han for meget kalk kommer det jo bare ud i prutter...:-))))

• #2   23. okt 2008 okay det fint smiley bare så han ikke får for meget af alt mulig på en gang, jeg ved jo ikke hvad der sundt og hva der ikke er..

• #3   23. okt 2008 Bare tilbyd han noget kød også, han kan jo ikke leve på ben alene, Mne hvis det bare er som "hygge" og adspredelse han får et ben hver aften så er der ikke noget galt i de .....

Der er mange der gir ben hver dag.... tilgengæld har de så ikke bendage.

• #4   23. okt 2008 okay smiley jo han gik tilbudt men det kiggede han ikke engang på..

• #5   23. okt 2008 Min hund har prøvet at få 800-1000 gram på én dag og det var altså for meget. Han kunne simpelthen ikke komme af med sin afføring. Det var mega synd og han havde det rigtig skidt så han har nu ikke én bestemt bendag men får sit ben-behov spredt over nogle dage om ugen-

Kommentér på:
bendag ? (barf)

Annonce