{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

Åhh nej.! Frygter hun er drægtig. {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har jo 2 mutter. Malu på 9 mdr og Kenzo på 5 mdr..
Malu er i løbetid, og har været det i godt og vel 14 dage. Igår da hundene var ude i haven, kom de ikk da jeg kaldte på dem. Jeg gik ud for og se hvad de lavede og ja, de lavede så det forbudte.! Pis pis.
Havde ikk lige regnet med, at Kenzo var så meget fremme i skoene. Han har slet ikke været intresseret i Malu, og jeg spurgte så min dyrlæge om hvordan og hvorledes. Hun sagde, at han stadig er meget ung, og når han kke lavede noget, så var der ikke noget at være bekymret over. Men jo, det var der så.
Jeg ønsker ikke at Malu skal have hvalpe nu, så hun skal ind og scannes om 23 dage. Sandsynligheden for, at Kenzo´s sædceller er aktive er godt nok ikke så stor, men må hellere være på den sikre side. Har bare så dårlig samvittighed over for Malu. Tænk nu hvis hun skal igennem en abort. Den lille stakkel..!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åhh nej.! Frygter hun er drægtig.
  • #1   24. okt 2008 Du kan også bare give hende en abortsprøjte nu og få det ude af verden.

• #2   24. okt 2008 Arh.. Pis
    Det er bare det der ikke må ske
    Håber på det bedste så din stakkels muttepige ikke skal igennem abort.

• #5   24. okt 2008 charlottenf der står jo at hun har spurgt dyrlægen.

håber ikke hun skal igennem en abort

• #6   24. okt 2008 jeg har prøvet det samme, og det er ganske harmløst med de abort sprøjter, man kan ikke mærke eller se det på tæven, hvalpene forsvinder bare. du skal vente til du har fået hende scanet, med de sprøjter, for man skal ikke sprøjte det ind i tæven hvis hun ikke er drægtig, min hanhund var 9mdr da det skete, nu har du lært at man skal holde øje med dem, de er nogle bæster de tæver når de er i lød, 14 dage så passer det med hun er ved at være højløbsk. jeg tror der er mange der har prøvet det, men pis alligevel.
    vi krysser finger for der ikke er sket noget.

• #7   24. okt 2008 er nig med Søster McFluff - Magister Mundi Sum ¤ Kbh K ¤ - hvorfor vente 3 uger ? men ok - det tjener dyrlægen også på ......

• #8   24. okt 2008 charlotte når man har en havlp på 5mdr, så er det ikke det første man tænker på , han havde jo ikke været intresseret i tæven, helt ærligt, det sker kun en gang hun lader aldrig sine hunde være alëne i en løbtid , der er en tanke torsk og en dyr en.

• #9   24. okt 2008 pia der er "gift" man sprøjter ind i tæven, til at slå de små foster ihjel ,det sprøjter man da ikke bare ind hvis det ikke er nødvendigt

• #10   24. okt 2008 Du kan være heldig at der ikke er sket noget.
    Da Lilly var i løb for nyligt var Silas også 5 mrd og slet ikke intersseret. Men han var stadig i bur hver dag når jeg var på arbejde for en sikkerheds skyld.
    Men en dag da jeg kom hjem var han brudt ud af buret, for han kunne nok alligevel ikke stå for hende, da hun var højløbsk. (havde glemt at sætte lås på buret)

Jeg valgte dog ikke at foretage mig noget, da Lilly er 4 år gammel. Så frygtede kun.
    Heldigvis skete der intet - skulle hun have været drægtig skulle hun have født i sidste uge.

Men når du har en så ung tæve er det nok bedst at tage til dyrlægen - og få det undersøgt og hvis der så er noget få det fjernet, da hun er alt for ung.
    Og så har du som jeg lært en ting til næste gang der er løbetid i huset.

• #11   24. okt 2008 Charlotte F. Fordi Kenzo ikk er ældre... Vi har holdt godt øje med dem, og der var ingen tegn på, at Kenzo overhovedet havde den slags tanker. Aftenen inden var han fuldstændig li glad med hende...

Helle H: Nej præcis, det er derfor vi venter. Jeg har hele tiden sagt at Kenzo skulle kast. men ville vente et par måneder, nu når han ikk er ældre...

• #12   24. okt 2008 Jeg krydser os fingre for, at der ingen ting er sket... Jeg vil ikk ha de bare sprøjter alt muligt ind i Malu uden at være sikre på, der er noget... Jeg var hos dyrlægen med hende igår, og det var ham, der sagde at vi lige skulle klappe hesten lidt... Nu er Malu ude hos en dame og blive passet, indtil hun ikke er højløbsk mere. Har ikke mulighed for at have dem adskilt 24-7.

• #13   24. okt 2008 Jeg havde givet sprøjten med det samme som søster nævner - fordi det sker at dyrlæger tager fejl og erklærer en drægtig hund IKKE drægtig - påtrods af scanning og blodprøve m.m. Det ville jeg ikke risikerer med en 9 måneders hund. Men jeg er også typen der går med både livrem og seler på det punkt smiley

Kommentér på:
Åhh nej.! Frygter hun er drægtig.

Annonce