525 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

fidels lange sygdomsforløb tur fidels lange sygdomsforløb tur

siden fidel flyttede ind hos os har han haft mere eller mindre ondt og blevet undersøgt på kryds og tværs. sidste efterår fik han lagt guld i ryggen..et stykke tid efter Fidel fik lagt guld i ryggen, var det somom han begyndte at få det værre igen. de fleste dage havde han det fint men vi kunne se han var besværet sommetider. lillemanden har været på metacam. og fået fodertilskud. han har gået i waterwalk og til svømning men alligevel fik han stadig ingen muskler i bagkroppen. røngtenundersøgelser,viste han havde gigt i knæene og vi prøvede at skifte til J/D foder. dette hjalp heller ikke vi droppede metacam da det hverken gjorde fra eller til og og de sidste røngtenbilleder viste en forværring af gigten. senest fik han carthropan kur i sept. 2008 og da det heller ikke hjalp blev vi enige om med dyrlægen at prøve at få ham åbnet for at se nærmere på knæene. det viste sig begge korsbånd og miniskler var ødelagte, så d. 18/9 2008 fik han nye korsbånd og fjernet minisklerne.

Dagbog for Fidels operation
19/9 tlf fra hospitalet: Fidel rejste sig selv og har været ude og ligge med tæpper.

20/9: hospitalet synes Fidel må komme hjem nu, da han er alt for glad og gerne vil være med i alt hvad der sker derude. var vildt imponeret da vi hentede den glade dreng. han gik somom intet er hændt. uha uha det er nogle heftige ar han har fået sig.

21/9. Fidel har været i haven og ja han går jo fint så vi står og måber hver gang han rejser sig. ..vupti- vendte ryggen til ham og så sad han i sofaen. han vil helst have en i nærheden af sig hele tiden. hvis han ikke kan se os, småpiber han det bette pus.

22/9: Fidel er meget frisk. hver gang man rejser sig er han straks opmærksom på om der skal ske noget. gik en lillebitte tur med snor på. han så en kat og var ved at trække af med mig :o). katten syntes ikke det var sjovt og dellen fik en over snuden så den blødte. senere en bette tur mere. da jeg ville ta noget på jorden og kaste til Rosa flippede Fidel og begyndte at hoppe rundt og troede han skulle lege. phyy altså han er jo mere frisk end inden han blev opereret. er lidt bekymret for om han skader sig og snakkede med dyrlægen. hun siger det nok skal gå men at vi selvfølgelig skal blive ved med at holde ham i snor.
23/9 det går stadig fint med fidellen. han tror han er verdensmester. over middag opdagede jeg det ene bagben havde en stor væskefyldt boble på størrelse med ne tennisbold . vi røg en tur til dyrlægen der tog en prøve,beroligede og fortalte kroppen sommetider danner væske for at fylde hulrum ud. fidellen har ikk den store apetit endnu.
24/9.. så spiser Fidellen på fuld kraft igen.. og ja han har det rigtig godt ..er stadig dybt imponeret over hans evne til at gå på de ben.. han troede lige han skulle tumle med Rosa i dag, godt han havde snor på.
27/9 hmmm Fidellen tror han er blevet hanhund igen ..han vader rundt i røven på rosa og er helt oppe at køre.. der sker ting og sager men lillemanden :o)...
29/9 hmmm ja bejleriet til Rosa fortsætter. hvis jeg ikke kunne se han ingen boller havde ville jeg tro han ikke var kastereret .
i dag er han helt på toppen og man blir glad i maven når man ser på ham .

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Lagt klikgulv 4kvm 900 kr.
  • Samling af 2 stk. metalreoler 2.000 kr.
  • Klipning af ca. 28 m hæk inkl. bortkørsel 1.950 kr.
  • Stigereol samlet 400 kr.
  • Montering af 2 klædeskab og en sofabord 70x40 1.100 kr.
  • Maling af entre 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fidels lange sygdomsforløb tur
Kommentér på:
fidels lange sygdomsforløb tur

Annonce