{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

når det går den gale vej.. {{forumTopicSubject}}

min ene hund fik for næsten et halv år siden en diskos polaps, hvor den var rigtig dårlig i rigtig lang tid. den kunne ikke kontrollere afføring, hverken det ene eller det andet. aflivning var på tale men vi gav den en chance selvom det til tider var virkelig ringe.
i dag tumlede han så med vores anden hund, og noget gik galt, så nu har han ondt. han kan ikke sidde ned for at lave uden at vælte, han er stiv og knurre når vi løfter ham. og hansitre når han str fordi det er så hårdt.
jeg har været i kontakt med dyrelægen men han mener vi kan være heldige at han bare skal slappe af. men jeg syntes bare ikke det går den rigtige vej. dog har jeg nu fået ham lagt så han sover.. og så må vi se.

men har snakket med manden og vi er blevet enige om at for både hundens skyld, den anden hund, og vores skyld så kan vi ikke gå det igennem en gang til.

men hvornår siger man så at det er nu, hvordan og hvornår siger man stop, og tager til dyrlægen for at få den sidste sprøjte?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når det går den gale vej..
  • #1   31. okt 2008 Det er kun jer selv, der kan afgøre det.

    Men det lyder sørme som noget af en omgang han har været igennem:-(


  • #3   31. okt 2008 stakkels lille pus smiley

  • #4   31. okt 2008 puha det er så hårdt bare at tænke på..
    tænker bare på om det er fair at udsætte ham for sådan en omgang igen bare fordi jeg ikke kan undvre ham, det var jo over en måned, hvor han var helt nede, og så når han er god er han jo aldrig helt som inde diskos polapsen. han skal svømme fem gang i ugen, og vi går til masage med ham... men tænker jo bare på at selvom vi klare denneomgang også så kan det jo komme når som helst...
    jeg bryder mig virkelig ikke om at skulle besteme over liv og død.


  • #5   31. okt 2008 Uha.. Han lyder til at ha ondt og syntes det er for dårligt at dyrlægen ikke at smertestille ham,i det mindste...

    For mig er det slut for hunden,når det i mine termer ikke længre er et værdigt liv de har og udsigten til at det blir det er ringe..

    Men vores termer er alle forskellige..

    God bedring med ham


Kommentér på:
når det går den gale vej..

Annonce