{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrehaven..
  • #1   2. nov 2008 sidder midt i jylland og ærger mig gul og grøn over at jeg ikke sådan lige kan komme over i dyrehaven!! er toltal øv over at det ikke bliver dækker af nogen tv station i år.. hvad er det for noget pis!!! smiley

• #2   2. nov 2008 sidste år skrev jeg en mail til tv2 ang at de ikke vil sender derfra mere. deres svar var at der ikke var penge til det og deusen var der ikke nok seere til det. javal ja. det er i det heæle taget ikke meget hestesport på ret mangee kanaler og hestefolket som mig selv mangler det bare så meget. synes det er trist at der ikke kan komme mere hestesport ind i tv...

• #3   2. nov 2008 Du må godt tage hunden med..

Og nej, der bliver ikke sendt noget i år

• #4   2. nov 2008 Gitte: Jamen du kan vel nok se, at hvis TV2 skal have råd til at sende alt fodbold fra de første 3 divisioner, samt håndbold og motorsport, så er der jo ikke råd til at sende noget fra de lidt glemte sportsgrene i DK...

For et par år siden afholdt Ålborg VM i indendørs bueskydning. Kæmpe begivenhed.
    Ikke et eneste af de nationale nyhedsbureauer nævnte det med et eneste pip, hverken mundtligt eller skriftligt...

• #5   2. nov 2008 Jeg synes det må være DR's opgave at sende det i fjernsynet. Det er simpelthen så ærgeligt at det ikke bliver sendt mere. Jeg elsker at sidde og se det.
    Jeg var derude i dag, og jeg havde Oscar med. (fandt ud af at han godt måtte være der)
    Det var super lækkert, og nogle smukke smukke heste. Der var også en dejlig stemning. Så det var super. Men jeg vil nu stadig gerne se det i tv smiley

• #6   2. nov 2008 Man må gerne have hunde med i dyrehaven, men man må bare aldrig slippe dem, hvis en jæger mener de er til gene for rådyrerne må han skyde den uden varsel.

• #7   2. nov 2008 Nanna P:
    Ja jeg var derinde i dag, og de kom simpelthen så tæt på os, de rådyr. Oscar synes de var meget spændene, men havde han været fri, ville jeg nok frygte rådyrene mere end en jæger.... de kan godt gøre skade de dyr.

Kommentér på:
Dyrehaven..

Annonce