{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  engelsk bulldog? træning??
  • #1   3. nov 2008 hihi - man kan da gøre et forsøg smiley

• #2   3. nov 2008 http://www.rally-lydighed.dk/ : D

• #3   3. nov 2008 Det kommer an på om den er færdig med at vokse... De skal skånes for massiv motion og holdes i ro op gennem opvæksten. De kan være voldsomt plaget af vokseværk,

• #4   3. nov 2008 Syntes det er en meget forvirrende hjemmeside - opgav.

Jeg gik til almindelig lydighed med min EBer - men i hans tempo, og når han blev træt gik vi hjem.
    Det er jo ikke særlig udholdende race og i sommermånederne skal man holde sig fra det.

• #5   3. nov 2008 men hvad kan man så lave med en eb? sådan træningsmæssigt?

• #6   3. nov 2008 altså de kan vel godt.. selvfølgelig i en hvis alder, men det gælder vel de fleste racer. Hvis det er noget man gerne vil gøre det i, er en EB måske ikke lige den mest oplagte race, de er jo ikke kendt som de mest medgørlige lydigheds champions:P men hvis viljen er der for hunden kan det da sagtens lade sig gøre,.

• #7   3. nov 2008 Ja alm lydighed har alle jo godt af.. Måske de kan gå spor? - ved det ikke..

Men ja som sagt hvis det er agility rally og den slags man gerne vil med sin hund, så er en anden race måske mere oplagt..

• #8   3. nov 2008 jeg kan nu ikke se hvorfor man ikke skulle kunne gå til Rally med sadan hund.

Kan den sit og dæk på kommando - så er det ingen problem - man går jo i sit eget tempo banen rundt men skal måske løbe max. 5 mtr og det kan den vel klare - det er jo ikke en spurt :-))

• #9   3. nov 2008 de gange jeg har været til konkurrence har der været mange forskellige hunderacer - så prøv du bare det smiley

• #10   3. nov 2008 Kamilla N - man kan godt træne den slags med en EB, men som jeg skrev tidliere så skal den være udvokset.

Min Eb var meget lære nem, men de har ikke oceaner af tålmodighed til at lære, så det kræver tålmodighed at lære dem forskellige tricks.

Min kunne:

Sit, dæk, rulle, ligge død, hvad siger fars hund, hvad siger, mors hund, gik pænt på plads, og tisse når han fik lov (gider ikke hanhund der skal tisse 400 gang på 50 m)

Grunden til man ikke skal begynde på den slags træning som rally/agillity før de er færdige med at vokse er, at de vokser sindsygt hurtigt og har brug for ro, for ikke at få svær HD/AA. der er ikke restriktion på de sygdomme for racen, men det betyder altså ikke at de ikke kan lide af det i svær grad - men EBen er jo en hund med en sindsyg høj smertetærskel, så derfor kan de godt have svær HD uden de ser ud til at have ondt.

• #11   3. nov 2008 altså det er ikke fordi det er et must for mig at komme ud og brvæge mig : D men jeg synes jo at man skal aktivere sin hund og den skal til træning.. og så undre jeg mig bare over hvad for noget træning man kan gå til : D

• #12   3. nov 2008 Vil sige det samme som * Smydi *. Alm lydighed/ringtræning som lille og når den så er udvokset er det da bare at prøve hvad bulleren har lyst til. For det er bullerens lyst og ikke ejerens det kommer an på. MEGET selvstændig, kan man sige på den pæne måde..... (Sindssygt stædig)

Kommentér på:
engelsk bulldog? træning??

Annonce