{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BARF - Rigtig hundemad ?
  • #1   7. nov 2008 Jeg har rigtig god erfaring med det.
    Daisy er blevet råfodret i over 2 år.
    Det eneste min kræsne hund gider æde hehe..

• #2   7. nov 2008 hvad fodrer i så med, når i fodrer med råt kød?

• #3   7. nov 2008 Kirsten L:
    Jeg ved det ikke. Jeg er ved at blive ruineret hver måned i hundefoder. Jeg fodrer Viper med Hill's, og han får ekstra af det, fordi han er undervægtig. Det er også en af grundene til at jeg tænker på at begynde at give ham råfoder. For når han ikke tager på, så tænker jeg bare, at der må være noget galt med foderet ?? En jeg kender siger bare at det stinker helt vildt i hele huset at fodre sin hund med Barf, og at de stinker ud af munden dagen lang? Det er måske bare overdrivelse fra hendes side?

• #4   7. nov 2008 Hvormeget råfoder giver man en hund på feks 60kg? og har de fastedage?

• #5   7. nov 2008 Det er ikke nødvendigvis billigere at råfodre..

• #6   7. nov 2008 Jeanette og Luna: Det ved jeg. Det er heller ikke derfor jeg vil gå over til det. Som sagt er han undervægtig.

Volkodav: Jeg tilbragte næsten alt tiden på Vi med Hund-messen alle 3 dage nede ved BARF-klinikken og Rigtig Hundemad-standen. Så jeg ved en masse. smiley Jeg ville bare høre om erfaringer o.s.v (:

• #9   7. nov 2008 Jeg er helt ny rådfodrer... og jeg har intet negativt at sige smiley

Jo småting, det kræver mere tid og tænkning over fodringen, men begge hunde stortrives simpelthen smiley

Med Monique var jeg også godt tilfreds med tørfoderet, hun trivedes fint, havde intet at udsætte på foderet, men det er bare en fornøjelse at se hende med noget 'ordenligt' hundeæde smiley

Med Anna var det anderledes... hun spiste 1/3 af hvad hun burde og havde ikke ordenlig energi eller hud på tørfoder, og det slog hovedet på sømmet for mig... de skulle råfodres, og det har jeg ikke i et sekund fortrudt smiley

Jeg fandt en jeg har tillid til, som har erfaring, der hjalp mig med at komme igang mht hvor meget, hvad slags osv

Jeg er hverken til BARF-centrene eller RHM-metoden.

• #10   7. nov 2008 Glemte helt, mht til prisen så er det for mig dyrere at råfodre end tørfodre, men det er det hele værd .-)

• #12   7. nov 2008 har råfodret i 2 år og er glad for det. Det stinker dog når hundene får nyre - det får de nogle virkelig virkelig grumme prutter af...

• #13   7. nov 2008 Ja Pia, så er det billigt, Pia.. Men har du ikke kontakter og plads til så meget, så er det dyrt.

Og det er de færreste, der har kontakter og plads. Så generelt er det dyrere....

Kommentér på:
BARF - Rigtig hundemad ?

Annonce