{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
234 visninger | Oprettet:

Foder aktiverings forslag? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en blandings hund, mest border der trænger til at blive aktiveret!
Jeg tænker her indendørs aktivitet med hans mad!
Har har fået sin mad i en flaske, som han skulle skubbe rundt med før der kom mad ud, men det larmer helt vildt og så sviner der gulvet mere end hvad godt er...

Er der nogen der har nogle gode forslag til måske en stationær foderautomat, hvor der skal arbejdes for at der kommer mad ud?

Han kan fint styre ikke at æde sin mad på en gang, så det må gerne være en der ikke et tidsinstillet, som jeg kan se mange foderautomater er...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder aktiverings forslag?
  • #1   13. nov 2008 Prøv at kig på www.dog-style.dk under legetøj. der er dem der hedder Leo - de er super gode til hunde der sluger foder eller bare godt kan bruge noget aktivering.

    Det er det bedste køb vi har gjort..


  • #2   13. nov 2008 For at få lidt inspiration vil jeg forslå "din kloge hund" (bog) som julegaveønske.
    Skal lige siges at jeg ikke selv har bogen, men den står på min ønskesedel, og jeg har høje forventninger til den smiley

    Ellers kan jeg anbefale sådan en gummiflaske man kan få, og også en gummibold..... begge ting er noget Oscar har, og han får altid halvdelen af sin mad i bolden som han ELSKER.
    Jeg elsker den også, for den larmer nemlig ikke smiley

    Jeg prøver lige at finde nogle link til dig...


  • #3   13. nov 2008 Jeg var mere ude efter noget stationært, noget hvor han måske skal bruge poten til at trykke på en pedal eller noget...

    Ellers må jeg jo være kreativ og lave en selv!


  • #4   13. nov 2008 Her er flasken... den fås i to størelser. vi har den store, men kunne sagtens bruge den lille også:

    (link fjernet)


  • #5   13. nov 2008 Og her har du bolden, som virkelig er det bedste jeg nogensinde har købt til Oscar.... vi elsker den begge to. Den er VIRKELIG ynglings, og så er den desuden dejlig billig smiley
    Den fås i 3 str. Oscar har den lille og den mellem. De passer begge rigtig godt til hans foders størelse (eukanuba)
    Det gør flasken ikke, men den passer så til gufferne smiley

    (link fjernet)



  • #6   13. nov 2008 Hmmm.... stasionert. Ja det ved jeg så ikke.

  • #7   13. nov 2008 Den flaske vi havde var faktisk også god, men det gik bare lidt voldsomt for sig tit...
    Og så kommer der det at gulvet bliver møgbeskidt! Man kan se overalt hvor han har slikket på gulvet for at få foderet i sig!


  • #8   13. nov 2008 Torben F
    Det kan jeg selvfølgelig godt se er lidt belastende. Jeg har heldigvis ingen problemer på det område, for Oscar tager bold/flaske med hen i kurven, og sørger ellers for at holde det der.
    Han står sådan over kurven og leger med bold/flaske som så er i bunden af kurven. Det ser faktisk ret sjovt ud smiley


  • #9   14. nov 2008 Jeg tror jeg har udtænkt en foderautomat, hvor han med poten kan åbne en lille lem så der falder foder ud, og når han slipper med poten lukker lemmen igen, så han igen må op med poten:)

    Nu skal jeg bare lige finde tid til at lave den...

    Men hvis der er nogen der hved der findes en lignene automat, var det jo nemmere at købe den!


Kommentér på:
Foder aktiverings forslag?

Annonce