{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sportsmans pride?
  • #1   17. nov 2008 Håber at du har ret Tina, jeg er selv meget glad for fodret og kunne jo lige så godt dele det med andre så.

• #2   17. nov 2008 Det er rigtig godt, at se skriver den tørrede mængde kylling, istedet for bare skrive "kylling"
    Personligt ville jeg være lidt skeptisk over at købe det... Hvis jeg bruger eksemplet med lam og ris
    Ingredienser:

Lammekødsmel, malede brune ris, rismel, majsmel, majsglutenmel, kyllingefedt (konserveret med blandet tocoferol), risfiber, tørret roekød (uden sukker), naturlige smagssstoffer, hørfrø, æggepulver, ølgær, salt, lecithin, rapsolie, L-lysin, taurin, kaliumchlorid, rosmarin-
    ekstrakt, L-carnitin, glucosamin hydrochlorid, chondroitin sulfat.

I top 5 i indholdsfortegnelsen er der majs og ris... hvorfor så mange forskellige former? Og på 7 pladsen kommer der også risfiber...

• #3   17. nov 2008 Karina J: Jeg kan kun sige at jeg er meget glad for fodret og har jo efterhånden afprøvet det på lidt af hvert, hvalpe, unghunde, voksne med og uden et særligt behov, allergi hunde, drægtige og dieivende tæver.

Tina: Ja, jeg forestiller mig noget med at vi kan have 2 aftener om ugen hvor vi har åbent og så kan folk kommer der og hente og så måske køre en varetur en gang om ugen.

• #4   17. nov 2008 ella er begyndt at få det og det falder rigtig godt i damens smag hehe

• #5   17. nov 2008 Siger heller ikke at det er dårligt, eller at hunden ikke fungerer glimrende på det.
    Foretrækker bare et foder, hvor jeg ved at hovedparten kommer fra kød, og det kan jeg ikke være sikker på når de deler kulhydraterne så meget op (hvis du forstår hvad jeg mener...)

• #6   17. nov 2008 Jeg forstår dig godt, jeg har bare valgt at bruge det foder som de fungerer bedst på (vel og mærke premium kvalitet)

• #8   17. nov 2008 Fodret er rigtig godt. mine hunde fungerer godt på det og den tæve jeg har,har fået en flot pels. Den var ellers ødelagt

Kommentér på:
Sportsmans pride?

Annonce