{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

mange syge hunde {{forumTopicSubject}}

hvor er her dog mange triste historier far folk som har måttet sige farvel til deres hunde, jeg har selv 3 stk. hundeminder herinde hvor de 2 af dem måtte vi sige farvel til som hhv 2 og 3 årig.
Men det er rart at vide at her kan man mindes sin gamle hund og snakke med folk som også har mistet deres, det er også herinde fra at jeg første gang hørte om www.dyremindet.dk

jeg synes bare at jeg lige ville skrive en lille "hilsen" til alle jer som også har mistet nogle gode hundevenner

Helle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mange syge hunde
  • #1   11. dec 2004 Det var en pæn tanke, det er altid svært at miste... Vi måtte af med vores den første da vi kun havde haft den 3 måneder, den blev kun 1/2 år... snøft...

• #2   11. dec 2004 Hmmm, ja dyremindet er et godt sted... Har selv min første hund Buster derinde, han blev kun 14 måneder gammel...

• #3   11. dec 2004 ja, det er forfærdeligt at miste dem, specielt når de stadig kun er store hvalpe som jeres, det er trods alt noget andet hvis hunden er 9-12 år gammel,

alle de piller og specialfodder som vi købte til Jackie de har heldigvis gavnet en anden hund, Dyrelægen troede i første omgang at hun havde blærebetændelse så vi købte antibiotika og specialfodder med alt muligt i som nu koster det som dyrelægen nu tager for det (og det er ikke billigt) så viste det sig at hun havde lammelser i blæren som man ikke kunne genoprette og så måtte vi aflive hende, så i sidste uge fik min mors hund underlivsbetændelse og sørme om ikke Jackies fodder og piller har hjulpet den anden lille hund, så på den måde er jeg kun glad for at vi kunne hjælpe med at redde en anden hund.

• #4   11. dec 2004 vi er jo stadig kede af at havde mistet Jackie, men vi fik det lidt bedre ved at vide at Bibi nu har det bedre, og at hunden nu næsten er helt frisk igen

Kommentér på:
mange syge hunde

Annonce