451 visninger
|
Oprettet:
mange syge hunde {{forumTopicSubject}}
hvor er her dog mange triste historier far folk som har måttet sige farvel til deres hunde, jeg har selv 3 stk. hundeminder herinde hvor de 2 af dem måtte vi sige farvel til som hhv 2 og 3 årig.
Men det er rart at vide at her kan man mindes sin gamle hund og snakke med folk som også har mistet deres, det er også herinde fra at jeg første gang hørte om www.dyremindet.dk
jeg synes bare at jeg lige ville skrive en lille "hilsen" til alle jer som også har mistet nogle gode hundevenner
Helle
maj 2004
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 134 Svar: 331
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
maj 2004
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 76
alle de piller og specialfodder som vi købte til Jackie de har heldigvis gavnet en anden hund, Dyrelægen troede i første omgang at hun havde blærebetændelse så vi købte antibiotika og specialfodder med alt muligt i som nu koster det som dyrelægen nu tager for det (og det er ikke billigt) så viste det sig at hun havde lammelser i blæren som man ikke kunne genoprette og så måtte vi aflive hende, så i sidste uge fik min mors hund underlivsbetændelse og sørme om ikke Jackies fodder og piller har hjulpet den anden lille hund, så på den måde er jeg kun glad for at vi kunne hjælpe med at redde en anden hund.
maj 2004
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 76
mange syge hunde