{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.181 visninger | Oprettet:

hunde Prut..! {{forumTopicSubject}}

hej havde en mærkelig oplevelse den anden dag og ville lige høre jeres mening.
der er sådan at min hund altid har insisteret på at gå helt hen til kanten af fortovet(ved mur eller hæk ikke til gaden)
når han skal skide, og helt ind i hækken.
og her den anden dag, gik den så ca en meter ind i en stor busk, for at prutte, og en mand ser så at jeg ikke samler lorten op, da jeg skulle ville være nød til at kravle helt ind i busken, for at komme til den, han komentere det så.

mit spørgs mål er, er det ok at lade en lort ligge et sted hvor ingen kan træde i den og hvor man ikke selv uden vidre kan komme til den??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunde Prut..!
  • #1   18. nov 2008 Jackson vil også helst helt ind i en busk... Han sked endda en gang ovenpå en busk...?
    Men jeg vil simpelthen ikke til at kravle rundt inde i buske for at samle en lort op, for i mine øjne er den ikke til gene for andre mennesker dér. Men hvis den er, så samler jeg op.

• #2   18. nov 2008 det er også sådan jeg har det...

sjov lille historie budda sked engang i en plante brugsen havde sat ud på vejen for at sælge den så jeg blev nød til at købe den smiley

men mandens akument for at jeg skølle kravle helt der ind var at hvis børn legede skjul i buske osv.

• #3   18. nov 2008 Det kommer an på om det var nogens hæk ?

• #4   18. nov 2008 samlede den hellere ikke op, så nu er der en til sur gammel man der kan gå rundt og fortælle alle om den unge uansvarlige kamp hunde ejer han så.... smiley

• #5   18. nov 2008 det var yder kanten til en park offetlig et stort buskads ikke en hæk til en have...

• #6   18. nov 2008 ja han skider også så højt oppe som mugligt

• #7   18. nov 2008 rotterne, nej det gjor jeg ikke gør jeg en anden gang smiley og dna test på at det var min huns også.. hehe

• #8   18. nov 2008 hehe

• #9   18. nov 2008 Man kan godt lære hunden ikke at skide inde i en busk....eller PÅ en busk...... det er lige så nemt , som at få den til ikke at gøre det indendørs.
    Og så er det ret nemt at samle lorten op.

Jeg synes det er noget svineri at lade hundelorte ligge, ....uanset hvor det er..........jeg tror mange glemmer, at der er altså også andre hunde , der går der..... og slæber en ulækker stinkende hundelort...( måske med smitsomme sygdomme )... med hjem under poterne.

• #10   18. nov 2008 Kasper: Hehe smiley - Jeg havde Jackson med nede i byen en gang, hvor jeg stod uden for en butik og så på lidt tøj, mens kæresten var inde i en anden butik. Jackson vælger så at tisse på en fin lille hvid pige kjole der hænger på et af stativerne, som jeg så også blev nødt til at købe, for at smide den ud bagefter. Den var frygtelig grim...

Smilende Sussi: Min erfaring er, at Jackson nok ikke ville kunne komme ordentligt ind i en busk, som er passet og plejet, den er nok for tæt. Jeg lader ham nu heller ikke skide i privatejede buske, som omkredser en have el.lign.

• #11   18. nov 2008 hej lasse og nanna kan godt se din pointe og samler så sandlig også min hunds efter ladenskaber op normalt...

men syntes godt det kan virke som lidt af et over kill at kravle ind i en busk som en anden BS for at samle en enkelt lille prut op som lige så godt kunne have været lagt af en ræv..

• #12   18. nov 2008 Er der mon nogen der tænker på at der er ansatte der skal holde sådanne arealer.... og beskære buske, rydde blade og fjerne ukrudt osv.?
    Ar ræve og andre vilde dyr skider der kan man ikke lave om på.... men hundeejere skal da samle op, medmindre hunden skider på eget grundstykke.

• #13   18. nov 2008 nu er hundeefterladenskaber, årsag til at rigtig mange hunde bliver smittet med alt muligt forskellige sygdomme, så hvis alle samlede op ville vi ikke have de store epidimier der florere engang imellem....

• #14   18. nov 2008 har du nogen sinde set hvordan de gør den slags de køre forbi i en lille trakter med en kænmpe hækkerklipper uden på trakteren og wupti på ca 30 sek er den busk klippet de kravler på intet tidpunkt ind i busken..

• #15   18. nov 2008 tror ikke det er en fordel med bleer smiley tror det bliver pænt klamt at vaske hunden når bleen skal af.. hehe

• #16   18. nov 2008 Rotterne .

Hvis man ikke kan rydde op efter sin hund..... så skal man nok overveje , om man overhovedet SKAL have hund.... :O)

• #17   18. nov 2008 Jeg har, trods de gode argumenter, virkelig ikke tænkt mig at kravle rundt efter min hunds lort. Jeg samler op, hvis det er ligetil, og hvis det er til umiddelbar gene for andre mennesker (fortorvet osv.)

• #18   18. nov 2008 *Nittib*:
    Hvor ER jeg dog enig med dig.... Kan ikke forstå at der overhovedet kan komme en diskussion ud af dette emne, da det burde være "børne-lærdom" for alle hundeejere...

• #19   18. nov 2008 At folk ikke gider samle hundelorte op på deres egen grund... det er ok.
    Lad bare dem vade i hundelort til halsen....

Men når man er , hvor der kommer andre folk... ( og andre hunde )... så er det sgu noget svineri...

• #20   18. nov 2008 hvis du havde/har hæst ville du så også samle op efter den...?

• #21   18. nov 2008 hæst*hest

• #22   18. nov 2008 Sådan er vi forskellige, og vi har forskellige meninger. Men det gør da ikke folk til dårligere hundeejere, fordi de ikke samler lort op? Jeg synes f.eks. at det er noget svineri at kaste affald (papir osv.) i naturen, men en hundelort generer mig ikke.

• #23   18. nov 2008 Man sidder her på HG.... og snakker om..... IHHH.... nu salter de snart....min hund har fået et glasskår i poten....min hund har vadet i en klat tyggegummi og jeg må klippe dens hår af på poterne....arrhhh

Men hvis jeres har vadet i en smitsom hundelort inde i en busk... og bliver skide syg.... er det så i orden , at nogen har ladet den lort ligge der.
    Ja... jeg spørger bare........ I lader jo jeres egen lort ligge, så må andre vel også.

• #24   18. nov 2008 vil du også have at jærger skal tjekke at deres hund ikke har skidt i skoven et sted de ikke har set efter de har været på jagt..?

jeg har aldrig oplevet at min hund blev syg af at træde i en lort men hvis den gjord det af at løbe ind i en busk der ikke var tilgænglig. ville jeg tage det som et tilfælde der ikke kunne gøres noget ved som vis den havde roled sig i en død fugl....

• #25   18. nov 2008 NITTIB: Det er hvad man må tage med... Jeg tror ikke at lort bliver samlet op af dén grund.

• #26   18. nov 2008 Tjaaa...... så skal man jo heller ikke have så ondt af så mange andre ting , man mener folk gør forkert her på HG.... det er vi ellers så gode til ..
    :O)

• #27   18. nov 2008 NIITIB: Dét vil jeg gerne give dig ret i...

• #28   18. nov 2008 hvor der handles der spildes, jeg vil ikke kravle ind i en busk for at samle lort op forde nogen få hunde bliver syge,

lige som at jeg ikke vil forbyde biler i dk forde der er nogen der trakisk bliver drabt i trafikken.
    jeg vil gerne minimere det der spildes og samler også alle lorte op som ikke ligger en meter inde i en hæk (97%)

• #29   18. nov 2008 (97%) er hvad jeg vil anslå at jeg samler op...

Kommentér på:
hunde Prut..!

Annonce