{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forhuds betændelse
  • #1   24. nov 2008 De kan sagtes have det selvom de er kastreret.

Kan kun anbefale at vaske jævnligt, og så har mange glæde af at give hunden tomat. Lyder tåbeligt, men det hjælper altså hos mange:o)

• #2   24. nov 2008 de kan godt have det selvom de kastrede. Du kan købe noget til at behandle det med ved dyrlægen kan ikke huske hva det hedder men det sårn noget med klorhexedin i. Har brugt det på min hund

• #3   24. nov 2008 hvor tit og hvor meget tomat må de få ? jeg har prøvet at give ham lidt men måske ikke nok.

• #4   24. nov 2008 Tomat, tomat og atter tomat... hehe... Vi gav Bimle et par spisesker flåede tomater i hans mad hver aften... Det virkede... Prøv det hver dag i 14 dage og du ville kunne se forskel.. :o)

• #6   24. nov 2008 Køb noget Klorhexidin 0,05 % på apoteket eller matas og en engangsprøjte. Fyld sprøjten med klorhexidin og sprøjt direkte en i den hullet ved tissemanden. Gør det 1 gang dagligt i 3 dage og der vil ske stor stor forandring. Er ikke sikker på at hunde må få tomat, mener ikk de kan tåle det, det vidst giftigt for dem

• #7   24. nov 2008 Yomat er mig bekendt ikke giftigt for hunde, og jeg ved da at mange der råfodrer osse giver tomat i grøntsagsblandinger

• #9   24. nov 2008 Tomat tager også forhudsbetændelse hos mine hunde.
    Det er dog rigtig nok, at man bør være lidt obs på mængden.
    Som jeg husker det, er der et stof i tomater som nedbryder et andet stof -hundene har brug for -derfor skal de ikke have for meget. *s*
    Det er nu også de færreste hunde, som vil spise sig mæt i tomater. smiley

Mine hunde (Weimaranere) vejer mellem 32 - 35 kg, og de får enten en cherrytomat, eller kvart alm tomat i 3-4 dage -så er problemet løst ! *s*
    Virkningen holder sig mellem en md, til halvanden..
    Jeg foretrækker langt denne metode, fremfor at skulle skylle med klorhexdin, kamillete og andre præbarater. *s*

Om din hund har _meget_ store problemer med forhudsbetændelse, at "tissetøjet" evt hæver op, eller set i forhold til andre hanhunde -så er et smut forbi dyrlæge måske en god ide..?

Langt de fleste hanhunde har i perioder forhudsbetændelse, i større eller mindre grad. Det er helt naturligt og som regl fuldstændig ufarligt -ulækkert for os, men harmløst.
    Som en anden bruger herinde ville sige: Enhver hanhund med respekt for sig selv -har forhudsbetændelse.

• #10   24. nov 2008 Bekkisan*

sjovt udtryk..og ordret af hvad gamle Schou altid sagde på Snertinge Dyreklinik... "så har enhver hanhund med respekt for sig selv, lidt forhudsbetændelse"

vi har ikke hanhund mere, men brugte også flåede tomater i maden....det hjælper super:o)

• #12   24. nov 2008 der må være lidt sandhed i det så...HAHA......... :o))

Kommentér på:
forhuds betændelse

Annonce