{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Puha, hvor er det hårdt... {{forumTopicSubject}}

Ja, for satan hvor er det hårdt og hvor er dagene dog ekstremt lange når man ikke ved om man får lov til at beholde sin dejlige hund eller ej...
Homer har fået konstateret bygningsfejl i ryggen og har dermed dannet slidgigt. Derfor er han nu på smertestillende og skal holdes i nogenlunde ro (må ikke lave uhensigtsmæssige bevægelser i ryggen)...
Vi afventer nu svar fra en knogleteknikker på om der kan gøres noget og hvis der kan, hvad der kan gøres...
Synes fandme det er hårdt. Også at holde sig kørende og ikke bare sætte sig ned og tude foran ham.
Jeg har kæmpet for at holde tårerne inde og så har jeg været ude og træne ham mentalt og gået lange stille ture med ham for at få tankerne væk og prøve at sørge for at holde hverdagen så normal som muligt..

Andre der har prøvet at være i sådan en situation? Man vil jo ikke lægge sig grædende og kysse og kramme hunden, for så får den det da ikke særligt sjovt indtil svaret kommer...
Hvordan har I andre håndteret det, hvis I har været udsat for lign..?

Synes der er LANG TID til torsdag... *suk* :´-(
Havde behov for at komme lidt ud med det... For så frustreret tror jeg aldrig jeg har været i hele mit liv!!

/ Dina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha, hvor er det hårdt...
  • #1   2. dec 2008 Føj da osse , føler med dig! Sikke noget....

  • #2   2. dec 2008 Husk du er altid velkommen....

  • #3   2. dec 2008 Hov.. En lille glædesfrisker.. Check din mail. Tror du har fået mail vedr. dogdancing smiley

  • #4   2. dec 2008 Åh DIna, det gør mig frygtelig ondt. Håber på det bedste..

    Jeg har prøvet det med min hund Jack, han har en svulst i hjernen. Det slog mig totalt ud, og mit liv gik helt i stå. Heldigvis kan hans sygdom holdes nede med en pille dagligt, og han er præcis som han altid har været, lader sig ikke mærke med noget. Men da jeg fik dianosen... Hold op hvor jeg græd, og krammede og kyssede min lille hund konstant, han anede jo ikke hvor syg han var, så han synes bare jeg var irriterende. Nu har han levet med det i snart 2 år, og der er stadig ingen symptomer at spore hos ham.


  • #5   2. dec 2008 Fie´s ryg driller også rigtig meget, der er en eller flere hvivler der sætter sig, det trykker en kiropraktor på plads, men det kan nok ikke bruges her smiley

    Det er hårdt at have en "syg" hund, man aner ikke om man er købt eller solgt.

    Knus herfra *S*


  • #6   2. dec 2008 Tulle: Jo, mange tak..

    Lonni: Tak søde.. smiley Ved jeg altid er velkommen.. Men jeg trænede med ham i går.. Både fremadsendelse, vente, sit - bliv siddende, indkald og så gik jeg to spor med ham.. Og hold kæft hvor var han god.. Tror du lige jeg var stolt..? smiley Det må jeg da lige tjekke med mailen smiley

    Mette: Okay.. Det var da fantastisk.. Håber fandme også at de kan gøre noget og han derefter kan leve et symptomfri liv.. Men hvem ville ikke ønske det i sådan en situation? Det er mere den her følelse af ikke at have kontrol over noget.. Jeg har jo ingen anelse om hvordan meldingen vil lyde.. Dyrlægen kunne slet ikke give mig et prej om det ville gå den ene eller den anden vej..

    René: Det kan muligvis være løsningen på hans rygsøjle.. Men der skal næsten med garanti opereres hvis de kan, da der sidder et stykke knogle nede ved hoftebenet der er blevet slidt og derfor er blevet spidst og gnider på ved hoftebenet, mener jeg det var.... Men hold kæft hvor jeg håber!!!


  • #7   2. dec 2008 Fie´s kan ikke opereres og derfor er der fast kiropraktor på.

    Krydser fingre for i får en god besked på trosdag, er det claus sloth, der skal kigge på det ?


  • #8   2. dec 2008 Rene: Det ved jeg faktisk ikke.. Dyrlægen sagde bare at det ville blive sendt til en knogle teknikker...

  • #9   2. dec 2008 Hvor må det være hårdt, Dina. Jeg kan godt forstå, at du er ked af det..og føler med dig.
    Masser af trøstekram fra os !


  • #10   2. dec 2008 Mange tak Hanne..

Kommentér på:
Puha, hvor er det hårdt...

Annonce