{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Balder har bidt mig------ {{forumTopicSubject}}

I går skete det som ikke må ske.... Balder angriber en lille tæve på 9 mdr..... Den lille hund søger beskyttelse mellem mine ben.... For det er en hvalp jeg kender og kender også dens ejer, som tit over sommeren har spurgt om råd omkring hvalpen..... Balder tænder fuldstændig af, og bider mig 3 gange i lægmusklen.....
Det gjorde bare så ondt og jeg var helt chokket, blodet rendte ned af benet og igennem bukserne..... Så idag har Balder fået lov til for evigt at lege der hvor forhåbentlig han nu er. Balder du vil altid have en plads i mit hjerte, og mit ben vil forevigt bare mærkerne efter dine hjørnetænder..,,,
Så nu står den på Primcel. 6 tabl. af 80 mg. dagligt, og skiftning af forbinding hos min læge.....også dagligt...
Umderligt nok, så kan jeg i dag slet ikke mærke det, meeen det kommer jeg til siger min læge med et glimt i øjet, forbindingen er allerede gennemblødt.... Så jeg skal tage den med ro.....
Balder og jeg fik 11 mdr. sammen....... Vi har leget og trænet, og jeg troede faktisk, at vi var nået i mål... Det var vi så ikke, men jeg er sikker på, at Balder har nydt det her, med de 2 andre tæver, som han virkelig også har hygget sig med herhjemme.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Balder har bidt mig------
  • #1   4. dec 2008 Det var en forfærdelig oplevelse - og ærgeligt, at det måtte ende sådan med Balder.

Jeg kan godt forstå dit valg - at bide en stor hvalp er ikke noget en sund hund gør. Og at gentagne gange bide sin ejer er helt tosset. Han har ikke haft det godt, den stakkels hund.

Pas nu godt på dig selv - og gør som doktoren siger ;o)

• #2   4. dec 2008 åh nej, det er jeg virkelig ked af at høre.
    men jeg er enig med CH, jeg havde gjort det samme

• #3   4. dec 2008 øv det var ærgeligt.. rigtig trlst.. føler med dig..

• #4   4. dec 2008 Snow, det var da bare så forfærdeligt som det kunne være. Men du har valgt det der er bedst for alle parter. Jeg er sikker på Balder tilgiver dig.

Jeg håber du kommer dig helt inden længe.

• #5   4. dec 2008 Min antagelse er, at Balder ikke ville have den anden hund ¨så tæt på sin moar.... Men kan ikke forstå, at han skal bide 3 gange......
    Jeg tror han har haft det så godt som han kunne have........ Men havde en skarphed i sit temp, som jeg ikke har set hos nogen af mine andre schæfere.....
    CH. Jeg skal nok passe på, for det er jo ikke til at spøge med, sådanne huller eftger hjørnetænder.... og så har også taget et stykke af musklen på størrelse med en 2 krone.... Det er der det bløder fra hele tiden.... De andre huller er allerede lukkede med sår på........ Mit ben ligner lidt en ballon... og har fine blå og lilla farver......
    Jeg er ikke kommet mig over oplevelsen mentalt endnu.......Sovet 4 timer i nat----

• #6   4. dec 2008 Puha, en grim en :o(

Helt ærligt, det sidste man forventer er også, at ens hund, ens gode ven bider - og bliver ved med det.
    Jeg kan RIGTIG godt forstå, hvis du er blevet forfærdeligt chokeret!

• #7   4. dec 2008 Snow: puha en oplevelse. RIP Balder og hils i hundehimmelen. Jeg forstår udemærket din reaktion.
    Mht bidsår, jeg blev bidt i foråret og der går lang tid inden de heler. Men husk at holde det rent og lad det få luft (jeg pakkede mit ud når jeg var hjemme). så går det lidt nemmere.

• #8   4. dec 2008 sådan bid er ikke ved fejltagelser....jeg bleb fejlbidt engang af min hund den slap den hund den havde fat i for at få fat igen og der kom min hånd imellem,,og så holdte hun hun vidste godt det var mig hun bed,,så dette er den rigtige og eneste løsning,,,pøjpøj,,ogh ja du skal nok mærke det

• #9   4. dec 2008 Ej, for søren da! Det var da en grim oplevelse... Stakkels dig og ærgerligt hans liv måtte ende sådan, men det var jo den rigtige beslutning.
    R.I.P. Balder og go bedring til dig!

• #11   4. dec 2008 Det er jeg virkelig ked af at høre. Det var tydeligt på dine indlæg herinde at dit arbejde og hans fremskridt har betydet meget for dig. Uanset hvad så håber jeg at du stadig finder stolthed i det du alligevel formåede at få ud af jeres tid sammen.

God bedring til dig og må Balder hvile i fred.

• #12   4. dec 2008 Det eneste sted det er pakket ind... er der hvor han har taget noget af muskelen... for det bløder stadig pænt meget... og så også for at buksebenet ikke hele tiden skal feje hen over det og skade det yderligere.... nDe runde huller er allerede lukket... desværre--- Så nu håber jeg selvfølgelig, at medicinen kan tage den betændelse som altid kommer efter sådanne bid i opløbet.....

• #13   4. dec 2008 Sarah... Hvorfor blev du bidt????

• #14   4. dec 2008 Jeg skulle adfærdstjekke en hund der var kommet med dyreambulancen. Han var sød og rar lige indtil jeg ville lægge en snor på ham. Så bed han mig 14 steder i hænderne. Han var blanding af Dansk/svensk og Cocker spaniel. Det viste sig så da han blev aflivet at hans ejere havde ladet ham gå i 2 dage med 2 brud på rygsøjlen og det var derfor han var agressiv.
    Dyrlægen måtte bedøve ham med gevær gennem tremmerne i buret, fordi ingen kunne komme til ham.

• #16   4. dec 2008 Snow K :
    Sikke da en omgang søde.. Det lyder bestemt ikke rart.. Jeg havde gjort præcis som du har gjort søde.. At bide en gang er en gang for meget og det accepteres ikke her.. men det at han så bider dig 3 gange er uholdbart og så er det at mit spørgsmål melder sig.. hvornår kan/kunne han finde på det igen.. så jeg vil sige du har truffet den rigtigste beslutning for ham..
    R.I.P Balder.. din flotte fyr...

Kommentér på:
Balder har bidt mig------

Annonce