Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pris på hundepsykolog
  • #2   6. dec 2008 okay (=

• #3   6. dec 2008 Der er stor forskel på prisen - og man betaler jo for gode råd og rådgivning omkring ens hund! Er det ikke ligesom det, konceptet går ud på?

• #4   6. dec 2008 jeg vil bare gerne vide en cirka pris (=

• #5   6. dec 2008 Vores hundetræner tager 1200.- for 2 timers behandling og efterfølgende opfølgning.

• #6   6. dec 2008 ok, hvor tit går man cirka til en ?

• #7   7. dec 2008 Ginnie: Indtil det/de problemer man har med sin hund er løst!

• #8   9. dec 2008 ok tak for alle svarne (=

• karen T
    karen T Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 4
    #9   10. dec 2008 Hvor er det dejligt at se, så mange der er villige til at betale hvad det koster, at give sin hund et harmonisk hundeliv, men det behøver altså ikke at være så dyrt. Vi overtog en knap 7 mdr. gammel Schæfer/ labrador bl. der havde haft en rigtig dårlig start på livet. Det var tydeligt at han intet havde lært hos sin forrige ejer, trods påstanden om det modsatte !!!!! Han splittede ting ad og besørgede både stort og småt når han var alene ( selvom vores Franske Bulldog prøvede at vise ham hvor de ting skulle klares ) Jeg ringede til en hundekonsulent fra DCH, som fluks kom herud en tirsdag aften. Hun var her i 2 1/2 time og siden da har der INGEN problemer været. Pris ....54 kr. ( ja i læste rigtigt ) konsulenterne koster kun kilometerpenge og da hun boede i Ringe, som er ca 8 kilometer fra mig, var det prisen og man behøver ikke at være medlem af DCH for at få en konsulent ud på besøg.

• #10   10. dec 2008 karen.. kan så tilføje,at det bestemt ikke er alle konsulenter fra DCH,der er lige dygtige..

Så man skal se sig for,lige så vel som ved adfærdsbehandlerne

• karen T
    karen T Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 4
    #11   10. dec 2008 Stine.....det har du sikkert ret i, men nu var jeg jo heldig med min konsulent ( har også gået til hundetræning hos hende, så jeg ved hvad hun står for ) men jeg ville bare oplyse om muligheden, da jeg har erfaret at der er mange der ikke ved at de har den mulighed og 1500 kr for en samtale med hundepsykolog kan jo for nogle mennesker, være ganske mange penge.

Kommentér på:
pris på hundepsykolog

Annonce