{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser i kurv?
  • #1   6. dec 2008 Tja... Den var åbenbart så svær, så ingen af os lige ku svare på det. Måske blærebetændelse. Måske kedsomhed. Bliver hun aktiveret i løbet af dagen ( med andet end leg og gåture ) ?

• #2   6. dec 2008 Hvornår tisser den i kurven, er det når den er alene hjemme?
    Eller har det været i forbindelse med en irettesættelse?

• #3   6. dec 2008 Husk at vaske kurven af i Rodalon. Så den ikke kan lugte sit eget tis!

• #4   6. dec 2008 Jep er blevet vasket i rodalon. Vi ved ikke hvornår den har gjort det for opdager det ikke når den gør det. Så det er når den er alene hjemme(eller om natten men tror vi ikke). Hun går ikke og tisser indenfor og er meget renlig generelt.

• #5   6. dec 2008 Mærkeligt nok har jeg tit hørt at en hund ikke tisser i sengen, hvor de sover, men tog engang min tæve i at sætte sig i min seng og tisse, mens jeg kiggede på, skældte hende ud og satte hende ned fra sengen, hun har aldrig gjort det siden, men tænkte godt nok meget over, hvad der fik hende til det ??? synes nu det virkede ret provokerende af hende, da det lige var for øjnene af mig og hun udemærket vidste jeg var der....

• #6   7. dec 2008 Vi som mennesker tolker rigtig ofte at når hunden tisser oppe i sofaen, eller i vores seng. At det er fordi den trodser os. Især fordi de kan gøre det imens vi står og kigger på dem.
    Men urinmarkering er en naturlig måde at komunikere med os på, i forbindelse med underkastelse. Ofte er vores møbler et konflikt sted, hvor de bliver bedt om at komme ned fra. Så hunden siger egentlig til os. At den godt ved at du ikke vil ha den der!
    I nogle situationer, ikke i alle!

• #7   7. dec 2008 Urenlighed ved alenehjemme ses ofte! Pga utrykhed.

• #8   8. dec 2008 Formoder det er sidstnævnte. Tak for hjælpen:-)

Kommentér på:
Tisser i kurv?

Annonce