2.462 visninger
|
Oprettet:
Chihuahua renlighedstræning?! {{forumTopicSubject}}
Alle råd tages imod med kyshånd.. Skal siges at det ikke er ren dovenskab jeg skriver herinde, læser mig skam osse frem til det via en masse bøger, men kunne være rart at høre folks erfaringer, inden man "bare" anskaffer sig sådan en lille størrelse.
Kan fortælle jeg bor på første sal i en stor lejlighed og regner med at anskaffe mig den lille op til sommerferien, hvor jeg har fri fra min uddannelse i to måneder og kun har lidt fritidsarbejde ved siden af om eftermiddagen..
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 32 Svar: 1.524
Men når du så får hvalpen hjem er der naturligvis de almindelige huske regler: hvalpen skal ud når den har, spist, drukket, leget og ikke mindst sovet og så ellers en gang hver-hveranden time derudover :o)
Det er hårdt arbejde de første par uger, men hænger man i (og har man fået hvalpen et ordentligt sted fra hvor der bliver holdt rent), betaler det hårde arbejde sig som regel lyn hurtigt og du vil kunne have en næsten renlig hvalp i løbet af få uger.. :o)
Held og lykke.
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 51
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 563 Svar: 3.189
Ang renlighedstræning er det nøjagtig det samme som med andre små hunde, ned når den har leget, spist, sovet og ellers en gang hver anden time ca. Små hunde er længere tid om at kunne holde sig en hel dag... så nogle vælger at avistræne hvilket både har fordele og ulemper.. Vi har selv en kattebakke til joey da han ikke kan holde sig pga. en slap blære...
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 563 Svar: 3.189
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 32 Svar: 1.524
Chihuahua renlighedstræning?!