{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

lille hund søges {{forumTopicSubject}}

Hej jeg leder efter en lille hund (3-12kg hund) til min bonus kusine, hun er ca 30 og bor selv i et rækkehus, med lille have. Pga sygdom, arbejder hun max 5 timer om dagen, så den vil ikke være meget alene.
Hun søger en ven for livet som vil komme ud og gå en masse ture og komme med over alt.

Det skal ikke være nogen bestemt race, gerne blanding. og det skal ikke være en hvalp, men gerne en på 2 år og op efter, som er renlig.

Hunden vil få det som blommen i et æg og blive passet efter kunstens regler...

så hvis i kender nogen som en sådan hund så skriv endelig...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lille hund søges
  • #1   8. dec 2008 Marked.

  • #2   8. dec 2008 Julie, ja tak det har jeg prøvet og har også skrevet til 5, men det er jo ikke nemt når folk ikke svare tilbage....

    og så skal det gpså lige nævnes, at den ikke skla koste vild meget...


  • #3   8. dec 2008 Hvad kan hun tilbyde en hund?

    Altså hvad vil hun bruge den til, hvilke omgivelser bor hun i, er hun til lidt, meget eller slet ingen pelspleje? Må det være en gøende race, reserveret race, social race, aktiv race osv osv


  • #4   8. dec 2008 Tjek min Sille:o)

  • #5   8. dec 2008 *Tanja*
    hun kan tilbyde den en hverdag hvor hunden vil komme i første række, det gør ikke noget der er pels pleje. at den gøer når der kommer nogen gør ikke noget, men den skal selvfølgelig ikke gø hele tiden, for selvom hun bor i rækkehus, så er der jo stadigvæk naboer og tage hensyn til.

    hun vil jo gå ture med hunden hver dag, som man gør med alm. aktive hunde. men den skal ikke være aktiv som vores jagt hunde. hun vil også hygge træne med den. kort sagt gå med hunden en 3 gange om dagen, ca. 2 timer sammenlagt, og så i haven..


  • #6   8. dec 2008 Heidi J, hun kunne nemt være noget, har i et nr. man kan fange jer på??

  • #7   8. dec 2008 De ting er jo vigtige at have med når hun kigger på hund, for selv blandinger er levende væsner med behov alt efter hvilke racer de er af.

    prøv evt at se hos dyrenes beskyttelse, rescuedogs og lignende steder.


Kommentér på:
lille hund søges

Annonce