739 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Fede hunden op? Fede hunden op?

Nogen der har nogle gode tricks til at få fedet vovsen op?
Louie er simpelthen så tynd. Man lægger jo ikke mærke til det pga den enorme pels, men man kan mærke samtlige riben og alle ryghvirvler. Han får Royal Canin adult 1-10kg til fri afbenyttelse. Han har altid tyggeben a forskellig art og får en lille håndfuld godbidder til at hygge med når han er alene. Ellers træner vi med flødehawarti i tern.
Gode råd modtages med kyshånd!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fede hunden op?
  • #1   8. dec 2008 du kunne jo give ham noget til aktive hunde..
    Joey kunne ikke tage på på RC, vi skiftede til Regal...

• #3   8. dec 2008 Det vil jeg prøve. Har oss tænkt på noget lakseolie- er jo oss godt for pelsen.

• #4   8. dec 2008 Lisette: det kan godt være det er et foderskift der skal til. Han føles jo som om vi sulter ham!

Marianne: lyder voldsomt ulækkert- men det er hunde jo generelt glade for.

• #5   8. dec 2008 måske den har orm? Hvis ikke så lidt olie fra Fakta, der er fint.

• #6   8. dec 2008 Min Tirith er har også været for tynd. Jeg øgede hendes foder og hældte lidt vegetabilsk olie i (efter dyrlægens anvisning), men lakseolie kan man også bruge. Hun tager stille og rolgi på nu.

• #7   8. dec 2008 Doggymom: ingen orm så vidt jeg har registeret smiley Vil prøve med lidt alm olie indtil jeg får fat i noget lakseolie.

• #9   8. dec 2008 Vores basse har også gaft rigtig svært ved at tage på.. Vi skiftede til noget foder som hedder sportsman pride og gav ham a38 (den med størst fedindhold) og det tog han på af.. og detvirkede på ham..

• #10   8. dec 2008 grisseøre er rigtig fedtet og vil klart øge vægten.
    Men som de andre skriver så gør hvalpefoder det også.
    Min voksne cocker på 3 år stjæler hvalpens mad og hun kunne godt klare at tabe sig nu.

• #11   8. dec 2008 vi har med vores den ene hanhund prøvet alt hvad der er foreslået ovenover men intet hjælper, nu har han fået en kemisk kastration for at se om det kan hjælpe ham til at tage på, da han stresser lidt, hvis ikke det hjælper så har vi fundet noget foder designet til slædehunde som han må prøve at få. Har han ikke taget på indenfor tre måneder så skal han have taget blodprøver og have testet hans stofskifte...
    Men hvalpefoder eller foder til aktive hunde virker normalt, hvis ikke det er mange kilo han mangler så kunne olie også gøre det sidste

Kommentér på:
Fede hunden op?

Annonce