10.816 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Westie med brune/røde poter??? Westie med brune/røde poter???

Hejsa!

Vi har en Westie på snart et år som på sidste er begyndt at få en rød/brunlig pels på poterne og lidt omkring munden (og det er ikke fordi han er beskidt! :-). Vi har set flere Westier med den brune farve omkring munden, men ikke på poterne... Er der nogen der måske kender årsagen til dette...?

Mvh Camilla & Jacob

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Westie med brune/røde poter???
  • #1   8. dec 2008 Har hørt at det er noget med enzymer i spyttet? Slikker han meget på poterne?

• #2   8. dec 2008 Ja det gør han faktisk! Han er lidt irriteret omkring poterne da han har en smule allergi.... Ved i om kan der gøres noget ved det eller er det bare sådan det er ...? Tak for jeres hurtige svar...! smiley

• #5   8. dec 2008 Hmmm en tur i klorin? Jeg ved det faktisk ikke, tror bare det er så'n?
    Men måske nogle af dem der udstiller har nogle smarte tricks?

• #6   8. dec 2008 Hej Christa! Han får Barf Kallun/kalkun barf - oksebarf - lever osv. pga. den allergi han har. Han kan ikke tåle tørkost pga. støvmider....

• #7   8. dec 2008 Jeg luftede engang en Westi med samme problem. De fik afvide at de skulle skifte foder og det hjalp (ved desværre ikke hvad de skiftede til). Kan se at royal canin har lavet noget specielt til dem http://www.breednutrition-rc.com/dk/west-highland-white-terrier/index2.php

• #8   8. dec 2008 Berner-freak!

Tak for dit svar, han kan desværre ikke tåle tørkost så det må han desværre ikke få! smiley

• #10   8. dec 2008 Christa: Nej han får ikke ben, men han for kun råt kød herfra((link fjernet) da han ikke kan tåle tørkost... Men han slikker dog en del på poterne.... Men slet ikke så meget som da han fik tørkost....

Helle B: Dyrlægen har vi ikke haft særlig meget held med med hensyn til allergi. Vi har betalt flere tusind kroner for en allergitest som ikke sagde ret meget. Vi fik anbefalet noget foder som han heller ikke kunne tåle... Vi har så skiftet til dette: ((link fjernet) og det har hulpet meget på allergien, så det kan varmt anbefales....

• #16   9. dec 2008 Hej Christa! Nej det er ikke efter deres anbefaling at han ikke får ben, er det da en god ting...? Han har kun fået kylling (kogt) én gang sammen med A38 pga. meget dårlig mave...

• #18   10. jan 2009 Hej, min westi har også haft det . Jeg tror det er meget hvis de går på fugtigt græs fx og så slikker på poterne . men ved ikke - men vi fik noget speciel shampoo til det, og det fik det væk . kan prøve at undersøge hvad det var det hed ?

Kommentér på:
Westie med brune/røde poter???

Annonce