{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

så kom tulle i løbetid 6mdr gammel:( {{forumTopicSubject}}

Så kom første løbetid herhjemme.

Havde liige idag sagt til en veninde i telefonen at jeg tror hun snart kom i løb da hendes kønsdel var hævet og hun har sovet meget hele dagen og været sådan lidt strid og ballade mager de sidste dage, da jeg lagde på og hun kom ind fra hendes tisse tur blødte hun på gulvet!!

så jeg havde gættet rigtigt .. mig i tøjet og afsted ud for at købe løbetids trusser, maxi zoo har det vel så afsted jeg kørte, de havde kun en slags og den ene str var for lille og gnavede hende den anden str var så stor den faldt af.. øv øv, så ekspedienten sagde jeg jo ku kører i bilka og købe børne trusser mig i bilka og købe trusser var i tvivl om str så købte også en baby body stock i tilfælde af de ikk passede, trusserne var så os alt for store så nu har hun body stock på med trusse indlæg i og det fungere super, klippede hul til halen og roste hende da hun fik den på og hun er slet ikk generet af den, men hold op hvor ser hun kær ud tiihi..

så nu kan jeg ikk øve indkald mere i kvarteret, nu må hun i kort snor på gå ture da kvarteret er fyldt af hanhunde og så må jeg have hende under opsyn i haven hele tiden man ved jo aldrig har 3 naboer med hunde...

det der er mest ærgeligt er at jeg gennem HG har fået verdens dejligste veninde som har en skøn hanhund og de leger super sammen, men nu kan vi jo ikk ta derhjem den næste tid øv øv:(

Så nu skal den næste måneds tid bar hurtigt gå... tihi..

tænker lidt at det måske er fordi hun kom i løb nu hun ikk har gidet hendes mad de sidste par dage og været så træt.. så det jo slet ikk så underligt mere..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så kom tulle i løbetid 6mdr gammel:(
  • #1   12. dec 2008 Gud ved hvornår Zisca kommer i løb. Hun er 10 mdr. og har ikke været det endnu. Hun er en blandingshund.

  • #2   12. dec 2008 Lad os se billeder af hende i bodystocking! smiley

  • #3   12. dec 2008 små racer fra 5 mdr større racer siger dyrlægen er fra 9-1½år der kan gå før de kommer i løb..

    sååå der kan godt gå lidt jo.. men nyd det:) for det besværligt jo tihi..


  • #4   12. dec 2008 så der to billeder i mit album.

    de bar dårlige da tulle har haft sin mopse veninde på besøg et par timer så de har leget en masse så ville hun ikk andet end sove tihi.


  • #5   13. dec 2008 Jeg må indrømme at jeg syntes at det er en lidt spøjs idé at skynde sig at putte hunden i en løbetids buks, eller anden anordning så snart den kommer i løbetid, hvad med at give hunden en chance for at lære og holde sig selv ren først??

  • #6   13. dec 2008 ANNE: jeg har flotte dyre gulvtæpper i hele mit hjem udover køkken og bad så jeg har ærlig talt ikke tænkt mig at få ødelagt mit gulvtæppe det var nok hun blødte et sted og det virkelig svært at få væk igen:(

    MEn når hun er alene hjemme eller om natten hvor hun er i køkkenet så skal hun selvføgelig ikk ha det på, det kun herinde hvor der er gulvtæppe, hun har det heller ikk på uden for..

    og gider ikk høre nogen dumme bemærkninger om man må ofte ting for en hund for har ikk tænkt mig at få vores gulvtæpper til næsten 15.000 ødelagt smiley

    gør som jeg vil med min hund:) og hun tar ingen skade hun siger intet til den og prøver ik engang at få den af tror hun nyder den luner;)



  • #7   13. dec 2008 Anne T - Lige min tanke ;o)

    Min hund har efterhånden haft 5 løbetider og jeg har nok max haft 10 små dråber på gulvet. Hun er så dygtig til at gøre sig selv ren, at jeg ikke skænker det en tanke. Jeg tænker også bare - hvis man har så dyre gulvtæpper, har man så overhovedet polads til en hund. Den fælder, kommer ind med våde poter, gnasker kødben, savler og hvad ved jeg................... en lile blodpolet fjernes med lidt koldt vand og kartoffelmel, Har man husrum har man hunderum :-))


  • #8   13. dec 2008 Min lille franske bulldog Bolette var også kun 6 mdr. gammel da hun kom i løbetid......
    Anne-Bell min 2. bulldog var 9 mdr. 1. gang.......


  • #9   13. dec 2008 Jeg bruger også body til mine bullerbasser, men kun om natten da jeg ikke har tæpper på hos mig, men i sengen gider jeg ikke ha alt det blod.
    Og en body fungerer fint...... noget jeg varmt kan anbefale......


  • #10   13. dec 2008 K B. ja jeg syndes den fungere godt her, skal ud at ha en mere idag for den her er lidt stor så i nat hvor vi alle sov i stuen og hun derfor havde den på havde den drejet sig så den og hendes peter plys sofa havde fået blod:(

    Jeg har altså rigeligt plads til en hund men da vi flyttede i et flot villa hus for kun et år siden købte vi flotte møbler osv og der ville kæresten ikk ha jeg fik hund, men fik jo så overtalt ham i år alligevel og derfor er huset ikk indrettet efter det, men det tager hun skam ikk skade af:)

    hun er en hund ikk en baby og hun høre til på gulvet osv.. og nej hun kommer ikke ind med våde poter hun blir tørret hver gang vi eller hun selv har været ude og så jeg både sikker på hun ingen svamp får af det våde pels osv og at vores gulv ikk sådan lige er grimt efter et år smiley
    min søn sviner det mere end hun gør tihi:)
    og kødben det hygger vi med udenfor eller i køkkenet hvor mad høre til hvis det sviner.. men gnavstænger tørret grisse halløj osv der ikk rigtig smitter af det hygger hun da med hvor hun vil.

    og vi har en dejlig dyson støvsuger og har altså ikke hundehår over alt på gulvet for støvsuger flere gange om ugen pga min søns allergi smiley
    og fordi min mor ikk an tåle dyr skal der altid være meget rent når hun kommer...


Kommentér på:
så kom tulle i løbetid 6mdr gammel:(

Annonce