{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.437 visninger | Oprettet:

chow chow?? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Mig og min kæreste har længe gået og været enige om at det er en chow chow vi skal anskaffe os i nærmeste fremtid. Dog er vi lidt i tvivl om farven. det skal enten være en lys rød, eller en creme, men er der problemer med de creme farvede? tænker på sådan noget som soleksem osv?
Og hører så meget forskelligt om racens væremåde, for der står jo om dem i diverse hundebøger at de ikke er til at opdrage på, meget reserverede osv, men herinde er der mange der siger det modsatte om deres? Vi er også lidt i tvivl om det skal være en han, eller tæve...

Vil bare gerne have ALT at vide, så jeg er helt forberedt smiley

Mvh. Louise smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chow chow??
  • #1   15. dec 2008 Farver kan jeg ikke lige hjælpe med. Men en chow minder mere om en kat end en hund år det kommer til opdragelse. De er helt deres egen og gør altså intet bare fordi du beder om det.
    De KAN opdrages (det er da set før), men det kræver altså at man går 100% ind for sagen, og at man sørger for det virkelig betaler sig for hunden at gøre som du siger.

-og stadig skal man ikke forvente ubetinget lydighed

• #2   15. dec 2008 Kig om der er et cow cow gå tur og tag med og oplev dem selv ;o)

• #3   15. dec 2008 Jeg ville kontakte specialklubben, nogle ejere og evt en opdrætter af racen for at få yderlige info udover det I selvfølgelig kan læse Jer til på nettet og i bøger.

• #4   15. dec 2008 http://www.dcck.dk/

• #5   15. dec 2008 Mange tak, har læst og læst og læst på alle mulige hjemmesider, men det er stadig ikke helt det samme som at høre det fra jer som har en chow tæt på sig.

Rigtig god ide med at prøve at "låne" en til en gåtur !! Det vil jeg straks undersøge .

Evt. nogen omkring Lemvig (struer/holstebro?) der har en chow chow jeg må låne til en lille prøvetur? smiley

• #6   15. dec 2008 Louise- Jeg tror ikk hun mener at du skal låne en hund, men at du skal finde nogle af de grupper der samles og går tur med dem. Hunden er meget sin egen, så tvivler på at den vil lytte til en vildt fremmed der vil gå tur med den. :o)

• #7   17. dec 2008 hehe.. tak Pernille smiley

• #8   17. dec 2008 Nogen der har en mening om han eller hun ?

• #9   17. dec 2008 Det er en meget stædig hund. den gør kun som den selv vil, det gør vores ihvertfald.
    men det har jo også sin charme.. det eneste store minus ved en chow er at du ikke kan gå med den uden snor(du kan ikke kalde den til dig igen hvis den finder noget der er sjovere end dig.. og det er det meste..)
    vi er rigtige glade for vores chow og vil aldrig have anden hunde race.men et godt råd hvis i tænker på en chow er at læse alt hvad i kan finde om dem på nettet.

Kommentér på:
chow chow??

Annonce