{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

Folk er sgu utrolige..!!! Lidt Langt.. {{forumTopicSubject}}

Tja.. Ved sgu ik om det bare er mig som er mega " sippet " Men... Jeg fik så en sms fra en ven. Hvori at han skriver at han li er hjemme hos en kammerats nye kæreste. Og hjemme hos dem var der billeder af MIN HUND... På deres computer, opslagstavle, i stuen.. You name it...

Hva sker der for det.. Sys da at det er lidt klamt at tænke på at andre mennesker har nakket MINE billeder af MIN hund. Og har dem til at hænge lisom om at det var deres egen, familie medlem..

Kunne da aldrig selv finde på det..
Sku li ud med det, er bare så pisse muggen over det.. Sys jeg ik at man kan tillade sig. Et af billederne er min lillebror på , sagde min ven..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk er sgu utrolige..!!! Lidt Langt..
  • #1   15. dec 2008 ©, fortæl dem om de regler.

  • #3   15. dec 2008 Jamen aner jo desværre ikke hvem de er..
    Har prøvet at skaffe nummeret til dem.. Men det eneste sted de kan ha taget billederne er her på HG..Eller facebook. Og der er jeg låst så kun mine venner kan se mine billeder..


  • #4   15. dec 2008 Det er jo lidt en logisk konsekvens, at folk benytter sig af de billeder, man selv uploader - og skriver under på ejes af en internetside.

    Sært måske - men jeg tror ikke, der er noget at komme efter.


  • #5   15. dec 2008 Carsten R..
    Du er da dum og høre på... Min mening er bare at min hund ikke skal stå i fotorammer hjemme i en stue, hos andre folk som jeg IKKE kender..

    Det er da sygt at tage andres billeder og så leve i sin egen lille fantasi verden om at det er deres hund..


  • #7   15. dec 2008 Synes sgu også det er noget underligt noget... Kan godt forstå din reaktion...

    For en ting er at folk kan se billederne her på nettet... Noget andet er da at printe dem ud og have dem stående i sit hjem... :S

    Carsten - ville du synes om at jeg printede dine billeder ud og havde dem hængende på mine vægge som var de mine egne???


  • #10   15. dec 2008 lol, komisk sagt Carsten, men hvad har det med sagen at gøre?

  • #12   15. dec 2008 Ja jeg er sikker.. For han keder udemærket min hund og han spurgte om det var deres.. Nej det var det ikke.. Og der er et billed med hendes tørklæde på. Hvor der står Freya på..

    Carsten R..
    ja du ved jo også hvordan jeg går klædt.. Ta dig sammen mand.. Du opfører dig som et pattebarn.. Og får det til at lyde, som om at jeg render og viser alt mulig frem.. Men det ved du åbenbart alt om... NOT..



  • #13   15. dec 2008 lyder til børnene er på vej ud igen, jeg smutter...

  • #15   15. dec 2008 *Michélle * & Pia K...

    ENIG..!


  • #16   15. dec 2008 Ja hjemme i vores eget hus.. og billedet er taget oppefra.. Men har løst problemet for ham.. Så han ik skal udsættes for at kigge på mine billeder..

  • #17   15. dec 2008 Bodil: jamen jeg har da masser af billeder af dine hunde hængende i min stue.. der er snart ikke andet. *SS*

    Anita: tag det ikke som en fornærmelse eller tyveri at de har billeder af din hund hængende. De gør det jo fordi de synes den er guude skøn..
    Jeg ville da blive smigret hvis jeg fandt ud af at folk havde billeder af mine hunde hængende hjemme hos dem..


  • #18   15. dec 2008 Ja... Men man tager ikke noget uden at spørge, det er princippet i det...

  • #19   15. dec 2008 altså jeg ville personligt ikke bryde mig om at folk jeg ikke kendte havde billeder af mine dyr i deres hjem.. jeg synes helt ærligt det lyder lidt mærkeligt.. synes helt sikkert du skal finde ud af hvorfor de har billeder af din hund.. og hvorfor de står fremme.. for jeg synes det er mærkeligt, det er da ikke normalt at tage billeder af fremmede hunde og hænge dem op i sit hjem..

  • #20   15. dec 2008 ja, men ligefrem at hænge dem op i sin stue?? er det ikke mærkeligt??

  • #21   15. dec 2008 Steen..

    Kan du ik læse eller hvad..? Tror jeg har forklaret det grundigt nok, så man ikk behøver stille dumme spørgsmål..

    Kamilla N.
    smiley


  • #22   15. dec 2008 synes nu os det noget mærkeligt noget.... specielt når hendes bror er med på et af billederne.. det da heller ik normalt at pryde sine vægge med andres hunde? medmindre det i form af postkort, plakater osv. som er lavet til at folk kan købe og hænge op.... Squ det samme hvis folk tog et billede af vores hus og hængte det op hjemme i stuen fordi de synes vores hus er flot.. tar squ heller ik billeder af fremmede folk og hænger op fordi jeg sys de er pæne ;D

  • #23   16. dec 2008 syntes også det lyder lidt mærkeligt. Altså det med at have så mange billeder af en fremmed hund, og ikke bare et enkelt som wallpaper feks.

    Men hvis man uploader billeder til nettet, så er det vel hvad der kan ske.
    Hvis man ikke vil have andre må have billeder af ens hund, så lær være med at lægge dem ud på nettet.


Kommentér på:
Folk er sgu utrolige..!!! Lidt Langt..

Annonce