{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

Udfordrings-irritation... {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg nogen gange været inde og stemme på en hund i udfordringerne... og undrer mig lidt om andre stemmer på samme måde som mig?

Hvis der står "Stem på min hund" "Stem med hjertet" eller "Stem fair" under et foto... giver jeg konsekvent stemmen til den anden hund - hvis det såre under begge hunde, stemmer jeg slet ikke. - Og stemmer heller ikke på "himmelhundene".

Når jeg så stemmer er det på den jeg tror får færrest stemmer, oftest.

Er jeg den eneste der er lidt skæv i de udfordringer???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udfordrings-irritation...
  • #1   19. dec 2008 Må indrømme, at jeg måske syns det er lidt mærkeligt sårn i trods bare at stemme på den modsatte hund bare fordi brugeren har skrevet fx stem med hjertet...
    Jeg læser aldrig hvad folk skriver - jeg ser på billedet af hunden og så stemmer jeg på den jeg synes er smukkest.
    Jeg stemmer aldrig i udfordringer hvor himmelhunde "deltager" - dem springer jeg bare over.
    Det er blot min mening.

• #2   19. dec 2008 Marianne T:
    Det genere mig bare vildt folk nærmest "tigger" stemmer til deres hund, derfor smiley

• #4   19. dec 2008 Camilla & *S&J*
    Eiiii.... øv, øv, og øvvvverrrrrrrrrr.... det vidste jeg faktisk ikke - River mig lige lidt i håret og undskylder smiley var sikker på at folk selv skrev det... Hmmm så lærte jeg også noget nyt idag... Tak!

• #5   19. dec 2008 Camilla
    Ja HG burde klart lave den tekst om - eller endnu bedre, lade folk skrive noget hvis de ønsker.

• #6   19. dec 2008 Igen må jeg altså indrømme at jeg synes det er mærkeligt folk kan finde på at stemme i trods på en anden hund - man skal ski da stemme på den man synes er smukkest/sødest.....
    Hvis man ikke bryder sig om at folk "tigger" kan man jo bare lade være med at læse tiggetrådene - eller hvis man ved en fejl kommer ind i en tiggetråd - det har jeg selv prøvet - så "hopper" jeg da bare ud igen - jeg lader så også være med at stemme - jeg går da bestemt ikke ind i udfordringen og stemmer på den anden hund i trods....
    Nå måtte bare ud med det :o)

• #7   19. dec 2008 Nu har jeg så heldigvis ikke været SÅ uheldig at havne i et tiggertråd... den ville jeg nu også skynde mig ud af.

Og at jeg konsekvent stemte på den anden hund i forhold til hvor der stod "stem på min hund" osv. - gjorde jeg i forhold til jeg ikke anede at det stod der som foretrykt, hvis man ikke selv skriver noget selv - og jeg undskyldte. smiley

• #10   19. dec 2008 Jeg stemmer helt klart på den hund jeg syntes ser sødest ud..... jeg går ikke så meget op i om den er pæn eller det modsatte, men om den er sød at se på....

• #11   21. dec 2008 Loui´s mor:
    Ja det er jo et helt andet paradoks ved de udfordringer.... at folk aftaler med hinanden de skal stemme på deres hund - og hvad er de stemmer/udfordringer i det hele taget værd?

Kommentér på:
Udfordrings-irritation...

Annonce