4.863 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Vægt på hvalp -Westie..? Vægt på hvalp -Westie..?

Er der nogen af Jer der ved, hvor jeg kan finde ud af, hvad den "mest normale" vægt er for en Westie hvalp, uge for uge eller evt. månede for månede?

-Jeg har en bog kun om Westien. Det eneste der står deri er, at den "skal ikke være for tyk, ej heller for tynd", -Det er da et vidt begreb :-o?

Tak =)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægt på hvalp -Westie..?
  • #1   6. jan 2006 Chewbacca - Ja det lyder jo næsten som frit valg , alt efter hvornår ,man synes en hund er tyk, eller tynd :o)) Håber du finder et konkret svar ;o)

• #2   6. jan 2006 Tak, ja, ikke? *G*

Mine svigerforældre har fået jvalp fra samme kuld som os. Dete r godt nok en tæve, vi har en han.
    Der er pt. ½ kg, til forskel. Det synes jeg umiddelbart er ret meget for så lille en hund, eller?

• #3   6. jan 2006 Clowns: Ok. Så er jeg lidt mere rolig, Da vi så på hvalpene første gang, var der ikke den store forskel at spore...Men da vi hentede dem, der kunen vi tydeligt se forskel.

• #4   6. jan 2006 spørg evt Gitte med westier - hun er opdrætter og kan sikkert fortælle dig hvad han bør veje og hvor meget han skal tage på hver uge.

Ellers kan du jo spørge din opdrætter - det burde de også vide

• #5   6. jan 2006 Nicola: Ja, jeg ringer til hende her i weekenden, hvis ikek ejg finder noget om det på Nettet.
    Jeg var bare nysgerrig og har brugt en del tid på at surfe efter det.

Jeg spørger Gitte på mandag uanset. Men tak ihvertfald smiley

Clowns: Ja, han er faktisk ud af et stort kuld. De var 7. 5 tæver og 2 hanner, så han har sikkert taget godt for sig af retterne ;o)

Kommentér på:
Vægt på hvalp -Westie..?

Annonce