{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Gåturen = Forhindringsløb {{forumTopicSubject}}

Baloo og jeg har lige været ude og gå en god tur. Men hold op det er et forhindringsløb uden lige.

Folk som smider flasker, tomme McDonalds poser, halve grilkyllinger, børnenes madpakker, som de ikke gider at spise, glaskår og øldåser som er kørt over at plæneklippere. Alt det ligger og flyder i vejkanten og på cykelstien.

Vi går selvfølgelig uden om og samler noget af det op og smider det i vores skraldespand, men hold nu kæft hvor er nogle folk svin altså.

Baloo har nogle gange noget at nuppe noget og så er det bare hele hånden ind i gabet og fiske det ud inden han sluger det. Det er simpelthen pisse uforsvarligt.

Ville ønske at folk ville bruge øverste etage og ikke smide deres lort i naturen. Som Lars siger kan de tage det med ind i bilen kan de også tage det med ud igen og smide det i skralderen.

Undskyd hvis det blev lidt langt, det er bare en kilde til evig irritation.

Line


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gåturen = Forhindringsløb
  • #1   23. dec 2008 Også i dette indlæg koster stavefejl gratis :o)

  • #2   23. dec 2008 Ja - han har også lært at "bvad" = lad det ligge. Meeen nogle gange dufter det alligevel for godt.

    Ved også godt at det er mit ansvar som hundeejer at sørge for at han ikke spiser det. Også derfor det bliver fisket ud igen.

    Med de forbistrede glasskår og overskårende aluminumsdåser er noget rigtig skidt.


  • #3   23. dec 2008 Jeps hundelorte hjem i skralderen og ikke på cykelstien/fortovet.

    Baloo og jeg ser nogle gange sjov ud, når vi kommer hjem fra gåtur - med hundehøm høms poser og skraldeposer.


  • #5   24. dec 2008 Jeg er også rigtig træt af folk smider alt deres skrald i naturen. For mig er det vane altid at putte skraldet i mine lommer og så smide det ud når jeg kommer forbi en skraldespand. men det resulterer så i at jeg nogen gange glemmer skraldet der ligger i lommerne så mine lommer til sidst er fyldte. hehe. men hellere det frem for at smide det i naturen. Man kan altid se om der er en MD i nærheden af hvor man er ved at følge skraldet. synes altid det flyder med skrald derfra! det noget svineri og det sku noget alle burde vide

Kommentér på:
Gåturen = Forhindringsløb

Annonce