665 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjælp til... Hjælp til...

Stødte lige på dette link, hvor der bliver stemt for hvorvidt muskelhunde skal forbydes, støt op om racerne, hvem står ellers for skud næste gang...

(Vil lige sige at jeg synes det er beskidte kneb at bruge den afstemning i forbindelse med sådan en artikel, men igen typisk medier)

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fnyhederne.tv2.dk%2Fkrimi%2Farticle.php%2Fid-19123617.html&h=711267026dc93be207cf80afb8ff3731

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til...
  • #1   24. dec 2008 har sendt min støtte. men kan se det vidst er en tabt kamp. Synes sku ikke medierne kan være det bekendt og hvad betegner de som kamphund? Det kan jo være vidt forskelligt hva folk tror de mener. ja tror ikke engang selv de ville kunne svare på hvad de mener om det begreb. er det kun aggresive muskel hunde? eller er det alle muskelhunde der skal forbydes. Synes godt nok det fladt det de har gang i der

• #2   24. dec 2008 nej det kan den ikke. men det da vildt misvisende og sige det på den måde. Det gør ikke folks uvidenhed bedre. og kunne da forestille mig at når afstemningen er slut så skriver de en artikel om det

• #3   24. dec 2008 Jeg tvivler på at der kommer flere forbud:

(link fjernet)

• #4   24. dec 2008 Så har jeg sendt en besked til tv2 for at få dem til at uddybe hva de mener med kamphund.

• #5   24. dec 2008 jamen hvad mener du en kamphund er?

• #6   24. dec 2008 Gundogs: okay. Synes bare ikke man kan slynge et ord som kamphund ud i luften for der er så mange delte meninger om hvad det er og der er jo også nogen der tror at store stærke hunde som er avlet som vagthunde eller andet er kamphunde og det vil da være trist hvis de også blev forbudte. Men det sker jo heldigvis nok ikke.

• Nicoline E
    Nicoline E Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 1
    #7   26. dec 2008 Jeg har stemt Ja til forbud mod kamphunde!!

Kommentér på:
Hjælp til...

Annonce