{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.702 visninger | Oprettet:

Nytår og medicin til hunde? {{forumTopicSubject}}

jah nu har jeg så i år været ude og hente piller til hundene til nytår da jeg ved at begge hunde er utrolig bange for alt det knalderi og i år bor vi desværre midt nede i centrum... sidste år fik jeg både plegicil og diazepam men gav kun diazepam'en da jeg havde læst at plegicil kunne forhøje hundens hørelse eller hva man kalder det... jeg går så til dyrlægen og siger jeg kun vil ha stesolider (diazepam) den her gang da jeg mener det er det bedste... jeg kunne selvfølgelig ikke huske navnet på pillerne og da jeg kommer hjem opdager jeg ved gud grød at de har givet mig plegicil med hjem... :s så nu må jeg til dr dyr igen i morgen og høre om jeg kan få de der diazepam i stedet...

men det jeg egentlig ville høre var om der var nogen som kender nogle sidder hvor der står om lige de 2 slags piller jeg har prøvet at søge men finder ikke de rigtig sider.. sidste år var der nogle super hundesider hvor der stod rigtig meget om de piller og om hva de forskellige piller gør og ikke gør... håber der er nogen der kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nytår og medicin til hunde?
Kommentér på:
Nytår og medicin til hunde?

Annonce