{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

tisser i sengen {{forumTopicSubject}}

Ja, min lille hund har vi nu haft lidt over 3 uger og hun er næsten renlig. Men vi har et enkelt problem om natten eller når hun er alle i længere tid tisser hun i sin seng.
Jeg har haft den vasket og hun gjorde det igen. Fik atvide jeg skulle vaske den i rodalon fra Matas for ellers kunne de stadig fornemme lugten. Og det er gjort men hun tisser stadig.
Nogen der ved noget om hvorfor og om hvordan man evt kunne få hende til at stoppe.
Har også forsøgt med at give hende et tæppe i stedet men det tisser hun også på.

Håber der er en der kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tisser i sengen
  • #1   29. dec 2008 En nem og meget effektiv løsning: Luft hende........ Hvis hun ikke kan holde sig om natten så må i op og ud med hende! Meget simpelt.
    Sker der uheld, så vask som i gør. Skæld ALDRIG ud....

God fornøjelse smiley

• #2   29. dec 2008 Christina : Vi har også haft aviser i det rum, men det er bare sjovest at tisse i sengen tror jeg. smiley

Camilla : Hun bliver også luftet, vi går altid en god tur så hun ofte når at tisse 2 gange inden hun bliver lagt i seng.
    Men vi må fortsætte med at vaske.
    Min bror fortalte også at før eller siden burde hun stoppe, det gjorde hans ihvertfald. smiley
    Og vi skælder skam heller ikke ud, hun kan jo ikke gøre for hun lige skulle tisse. smiley Sker der udheld rydder vi op og hun kommer ud og leger.

• #3   29. dec 2008 Det gør Freya også. Vi kan ikke have hende i sengene eller noget andet blødt sted, uden vi holder øje med hende, for ellers tisser hun. Det er som om de har noget med at tisse på bløde steder. Det er os derfor de for det meste tisser i græsset, det er jo blødt. Sådan er det hvertfald med de fleste hunde. Vi sørger for at gå med hende hvertfald hver 2. time, for hun er jo heller ikke særlig gammel. Vores anden hund Molly på 3 år, kan holde sig meget længere. I skal bare sørge for at gå med den jævnligt. Ellers bar lige gå ude på jeres plæne (hvis i har en) indtil den tisser. Sådan gør vi med Freya, og det går meget godt smiley

• #4   29. dec 2008 En nem og meget effektiv løsning: Luft hende........ Hvis hun ikke kan holde sig om natten så må i op og ud med hende! Meget simpelt.
    Sker der uheld, så vask som i gør. Skæld ALDRIG ud....

God fornøjelse smiley

• #5   29. dec 2008 Min hvalp på 9 uge,r lavede også en tissetår igår på min dyne ,efter vi lige havde været ude. Dog var hun meget glad og legesyg da uheld skete.

• #6   29. dec 2008 Hun plejer få mad omkring kl 18-19 for så burde hun være klar til det hele inden hun skal sove. Og så har hun tørfoder til at stå altid. smiley

Vores Molly hun kommer også ud næsten hele tiden nu hvor vi er hjemme. Men hun skal også stadig være klar på at være alene så engang imellem må hun dog lige få et par timer alene så hun ikke bliver alt for ulykkelig når vi skal igang med arbejde og skole igen næste mandag. smiley

Men det kommer jo nok. Synes hun har klaret en sin renlighed meget pænt.

Og så er det godt i er to der kan skrive helt det samme.. smiley
    Men vi lufter hende uden tvivl en hel masse. smiley

• #7   29. dec 2008 sjovt alle mine 3 mopper har gjort dte samme,,den ene er nu 8mdr og holdt op,,håber de andre gør det samme:-))

• #8   29. dec 2008 Det er noget hvalpe tit gør!
    Jeg ved ikke lige hvorfor.

For det første ville jeg kun have et tyndt tæppe der, da det er det nemmeste at vaske.

Og som de andre siger så stopper den med det, når den lærer at holde sig.

Da min vuf var lille var jeg ude på den sidste tur omkring 24 om aftenen, hvor hun fik lov at rende og løbe og evt. øve indkald, og så stod vi op og gik ud og tissede igen kl 6. Og så direkte i seng!

Og ellers må I stå op en gang om natten og gå ud med den.

• #9   29. dec 2008 Haha, ja det er skønt. Håber også vores lille stopper. Men hun er jo også kun lidt mere end 3 mdr, så hun er stadig lille. smiley

• #10   29. dec 2008 Anja : Ja, det er selvfølgelig rigtig et lille tæppe er jo lidt nemmere. smiley
    Og ja, det kommer jo nok når hun bliver lidt ældre. smiley
    Tror også hun skal være alene om natten i ca 6-8 timer om natten, kan godt være det måske lige er i overkanten hvad hun kan. smiley

• #11   29. dec 2008 Jeg synes 8 timer er længe, medmindre du ved at hunden er så træt at den sover!
    Og så skal den ikke drikke lige inden sengetid.

Hvor meget plads har den?
    For mine erfaringer med min egen hund er at lige så snart vi tog kurven ind i soveværelset om natten og lukkede døren, så hun havde meget begrænset plads, så stoppede hun.

Og når hun er alene hjemme har hun også kun køkkenet, og hun har kun tisset en gang mens hun var alene.

Det er ikke sikkert at alle hunde reagerer sådan, men hun havde ikke lyst til at tisse lige der hvor hun var. Selvom hun af og til også tissede i kurven i løbet af dagen..

Kommentér på:
tisser i sengen

Annonce