10.826 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

slugt sok slugt sok

Hejsa min hund har lige slugt en sok. Er der nogle der har erfaringer med den slags?
Jeg har ringet til dyrehospitalet i valby, der siger at jeg skal afvente og se hvad der sker, men jeg er lidt nervøs. Han har spist en smule mad og virker ret uanfægtet af situationen.
Hilsen jonas og Carlos-hund

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slugt sok
  • #1   9. jan 2006 Ja det håber jeg sandelig den gør. Egentlig utrolig sådan én bare kan glide ned.

• #2   9. jan 2006 Et ben fra en plysbamse siger du. Nå men hvis det kan passere så kan jeg vist godt tage det roligt. Tak skal du have.

• #3   9. jan 2006 Ja - Misja slugte sokker hele 2 gange da hun var ung, hun pillede dem ud af de små huller i min vasketøjs kurv.

DET kostede mig besøg begge gange hos Dr.Dyr, for hun blev meget dårlig og der var fare for tarmslyng...

hun ''nøjedes'' dog med at få betændelse og irritation i mave og tarme, der blev taget røngten billeder og de viste heldigvis at hun ikke hade slugt dem hele, men spist og revet dem i stykker så de lå som trævler i maven på hende og de kom også selv ud igen. men medicin fik hun pga. betændelsen.

Så jeg ville da meget nøje holde øje med ham og se om han bliver dårlig, jeg kan nu ikke forstå du fik den besked hvis han vitterlig har slugt en sok - den kan både tilstoppe maveudgangen til tarmene og tilstoppe tarmsystemet..

• #4   9. jan 2006 Han slugte sokken hel, så nu må jeg afvente og se. Havde en hvalp der døde i sommer pga en sten der skabte betændelse og til sidst tarmslyng så jeg tager ingen chancer mere. Håber på det bedste, og som sagt ligger han bare og snorker i sofaen.

• #5   9. jan 2006 Okay Jonas - pøj-pøj med ham og lad os håbe den bare passere hele systemet uden nogen problemer..

• #6   9. jan 2006 Du kan prøve med et brækmiddel - eller også gi din hund PAREMINOLIE det smørger så godt - man bruger det også til hunde der har raspet et kødben.

Kan købes i supermarket eller hos købmanden.

• #8   9. jan 2006 Min Natja er verdensmester i at æde sokker...specielt ungernes.. men det er også altid dem der ligger og flyder. De er til dato altid kommet hele ud igen...den anden vej...

Held og lykke...

Frederik

• #9   9. jan 2006 Hey du... Ja hold Øje med ham for en sikkerheds skyld... Men tror den passere og kommer ud... For ca. 1 års tid siden var vi ude med tyson, og han lavede stort på græsset, men der var noget der blev hængende... hmmm, havde lige brugt den sidste pose til at samle op, så vi skyndte os hjem, for han kunne ikk selv få resten ud... Syntes det så RET mærkeligt ud.... Nå jeg smed en pose på hånden og begyndte at trække det ud.... Men det blev bare længere, og længere........ og Længere, og SWUP så røg der en sort sok ud.... MED KNUDE på Midten.... Hold kæft hvor jeg gloede.... Og det bedste ved det hele, Vi har INGEN sorte sokker her i hytten, så hvor fanden kommer den fra? Hehe..

Men håber At den sok bare kommer ud uden problemer, og at du ikke skal trække ligesom jeg gjorde, for hold da op nogle store øjne Tyson fik! Hehe!

Held og Lykke...

Lea og Tyson!

• #11   9. jan 2006 jamen så husker jeg en ekstra pose i aften når jeg skal lufte giraffen.
    Ellers kan det blive en grim affære kan jeg forstå.
    Tak til alle for råd og historier

Kommentér på:
slugt sok

Annonce