{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårsækkemider...
  • #1   4. jan 2009 Tror den eneste vej er en behandling hos dyrlægen også kan jeg anbefale Oatmeal shampoen fra Tropiclean som kløedæmper...

• #2   4. jan 2009 Ej hvor surt. Prøv at spørge i BARF gruppen om nogen har haft succes med det. Og husk at den sygdom er super arvelig smiley

• #5   4. jan 2009 Nej det er 100% naturprodukt, vi fik den anbefalet da Joey ikke reagerede på den shampoo dyrlægen normalt brugte til kløe og sårheling, og den hjalp efter 1 uge med 3 vaske... efter 14. dage var alle symptomer, sår og kløe væk...
    Self. har hans medicin og sygdommens gang noget at sige for forløbet, men shampooen hjalp helt sikkert herhjemme,..

• #6   4. jan 2009 Ved godt at ale hunde har det... Hun har desværre bare alt for mange...
    Vi har fået taget blodprøver for at se om det kunne være noget andet, men vores dyrlæge var allerede 95% sikker på at det var dem der var problemet..

• #8   4. jan 2009 Hårsækkemider kan vel som alle andre ting blive resistente overfor gentagne behandlinger...

• #10   4. jan 2009 Først og fremmest skal i gå til en dyrlæge der har expertise i hudsygdomme og Demodex(hårsækmider) alt for mange hunde fejldiagnostiseres og behandles med forkerte præperater. Jeres hund kan KUN få stillet diagnoen lokaliseret eller generaliseret demodex ved hjælp af en skrabetest hos dyrlægen og IKKE ved blodprøver. Herefter besluttes så om der skal behandles med produkter der inderholder ivermecetin som er det eneste der med sikkerhed hjælper på demodex feks. Iwomec eller Interceptor, hunden skal også samtidig behandles med pennicilin i mindst 1 måned. Og glem alt om barf........ det vil kun forværrer det. vis I ikke kender en dyrlæge som I mener er god nok, kan jeg henvise jer til en.

• #11   4. jan 2009 Hos Franske Bulldogs er det ikk altid at det kan holdes nede af dyrlægen..

Men det er heldigvis sjældent at det er så slemt.. Er bare lidt bekymret alledede nu..

Det er 3 gang vi skal til dyrlæge på tirsdag og det hjælper desværre kun kortvarigt..

• #12   4. jan 2009 Gitte H

Tak det tager vi med på tirsdag til dyrlægen og høre hvad han siger.

• #14   4. jan 2009 Hvis dyrlægen ikke har dispentation ( hvilket det ikke lyder som han har) fra fødevarestyrelsen så får I altså ikke de produkter som jeg nævner. Jeg ville ikke sætte min hunds liv på spil ved en dyrlæge som ikke har den fornødne faglige expetise i orden, men det er så jeres valg.

• #15   4. jan 2009 Theo the Dog.

Det har vi nemli os hørt..
    Derfor spurgte vi herinde..

• #16   4. jan 2009 Theo

Demodex handler ikke kun om hudproblemer, men derimod et imunforsvar som ikke fungere og er svækket.

• #17   4. jan 2009 Gitte H

Ok.
    Hvilken dyrlæge vil du så anbefale??

• #18   4. jan 2009 Barf vil være den hurtige død for en hund med demodex

• #19   4. jan 2009 Hvis du kan køre til Brøndby dyreklinik - Jytte Tønnesen har stor erfaring i demodex hos netop jeres race jeg finder lige et tlf nr.

• #20   4. jan 2009 43633808 og hils lige fra mig smiley held og lykke

• #21   4. jan 2009 Gitte H

Tusind tak....

• #22   4. jan 2009 Selv tak smiley og husk at komme med en update når I har været der.

• #24   4. jan 2009 Det er også ok, men der vil jo altid være delte meninger om barf. Måske det har hjulpet på hunde som har allergi, men lige netop demodex er ikke allergi men derimod et svækket imunforsvar som ikke kan kontrollere antallet af hårsækmider. Så hellere et godt foder fra dyrlægen feks hills Z/D ultragen hvor aller proteiner er slået i stykker og hvor hunden ikke skal bruge for meget energi på at nedbryde foderet. Folk der barfer, skal efter min mening være 110 % inde i hvad de har med at gøre, således at hunden får alle de vitaminer og mineraler som jo er i tørfoder og ikke selv skal stå og blande på må og få.

• #25   4. jan 2009 Jeg tog også til Jytte Tønnesen da Samson fik en bar plet (også et mildt udbrud af hårsækmider) og kan også kun varmt anbefale hende smiley

• #27   4. jan 2009 Ja ingen hemmelighed at jeg "har set mig gal" på Barf som du kalder det, og dette skyldes, disse barf centre som ligger rundt om i landet. De har folk gående som de kalder dyrlæger og som ALDRIG har lært om hundens dermatologi og jeg kender til flere tilfælde hvor hunde er blevet direkte fejldiagnostiseret og er døde fordi de ikke fik den rigtige behandling men istedet råt kød............ døm selv om dette er sund fornuft - i min verden er det ikke.
    Hvis din hund er blevet rask, skyldes dette nok, at du har fået en rigtig medicinering af dyrlægen - for barf kan IKKE fjerne demodex.
    Men flot at du tør stå inde for at netop din hund for hvad den har brug for af vitaminer - tillykke med det.

• #28   6. sep 2009 Hej, har med interesse læst alt hvad de enkelte har skrevet om hårsæksmider og foder. Vi har været turen igennem med vores Jack Russel Terrie (han havde dog ingen mider) og vi havde ingen penge bagefter;-( Nu har vi fået en dejlig buller....der bare klør og bider i sig selv. Pencillin i 10 dage, øredråber og 3 gange vask ugt. ud fra et skrab fra såret, hvor det i første omgang ikke viste nogle mider. Beskeden fra dyrlægen var, hvis ikke kuren ikke hjalp, skulle vores bulldog i narkose med et dybere skrab. Er bare ulykkelig over, at hunden skal udsættes for mere-hvis det ikke engang hjælper. Suk!!!! er fra Århus...foreslag modtages med kyshånd

Kommentér på:
Hårsækkemider...

Annonce