{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Sele til Fransk Bulldog HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hejsa Allesammen.

Jeg er inde og se på seler til mine to franske... Bubber på snart 2 år som vejer 14 kg og Berta på 15 uger som vejer 6 kg.. Jeg har svært ved at finde ud af hvilken størrelse jeg skal vælge når der står S M eller L, ved nogle af dem står der 35 cm, osvosv... Men er det når man målerrundt om maven på dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sele til Fransk Bulldog HJÆLP
  • #1   5. jan 2009 Ja, det er enormt svært..især, når der ikke står størrelsen i cm udenpå pakken med selen.
    Jeg har lige købt en sele til Dina. Den hed xs og havde et billede af en Jack Russel udenpå æsken. På billedet så selen mega stor ud.
    Næste nr i serien havde en Golden udenpå....Så jeg valgte den lille.
    Men den kunne hun da slet ikke passe, den manglede mindst 5 cm i omkredsen, selvom den blev spændt helt ud. Og Dina er da hverken stor eller tyk.
    Det ville være nemmere, hvis størrelserne altid stod i cm udenpå...og hvor på hunden, der skal måles. Så havde man da noget, at rette sig efter.
    Med hensyn til det mål du skriver, ville jeg tro, at det er rundt om brystkassen, når det er en sele
    . Hvis det er en trøje, så gælder målet fra hals til halerod.

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 455
    #2   5. jan 2009 Nu ved jeg ikke hvilken sele du har kikket på, men hvis du tjekker ved www.apporten.dk er der mål på alle deres seler.
    De mål de bruger er målet fra skulderen og ned om maven. Du skal måle din hunds omkreds på de punkter.
    Ellers skriv til dem og spørg om råd, de svarer meget hurtigt.

Kommentér på:
Sele til Fransk Bulldog HJÆLP

Annonce