Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Rengøring i lejlighed 1.000 kr.
  • Baghjul på cykel punkteret. 350 kr.
  • Vinduespudsning 700 kr.
  • rep. af vaskemaskine Miele W1 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal en hunds snude være kold eller varm?
  • #1   5. jan 2009 det er forskelligt. Hvis hunden lige har været ude er den tit kold og våd nogen gange kan den være tør og varm. Det betyder ikke der er noget galt hvis det skifter det normalt

• #2   5. jan 2009 Okay, havde jeg bare hørt!

• #3   5. jan 2009 ja det en gammel skrøne at man skal mærke på hundens snude hvis snuden er varm er hunden syg. men det passer slet ikke

• #4   5. jan 2009 Okay, det er fordi Evo ser ud til at have den virkelig dårligt.. han ligger bar i sin kurv og har ikke spist noget.. Tror grunden til at han har det dårligt, er at han igår spiste fra en skrællespand som havde stået et par dage. Men hvis han ikke for det bedre, vil jeg tage han til dyrelægen imorgen og få tjekket.
    Det kan jo uheldigvis være at han har spist noget som ikke kan komme ud.
    Fordi har har haft diarre indenfor idag, (+det er måneder siden han sidst har gjort dette) og synes nemlig dette var med nogle store klumper i!

• #5   5. jan 2009 Ja men så lyder det jo også som han er syg men det har stadig ikke noget med snuden og gøre. Giv ham skånekost med olie i. Så kan det glide lidt nemmere hvis han da gider spise det. Eller hvis i har lidt zoolac det hjælper jo også

• #6   5. jan 2009 Jamen han vil ikke spise han har kun fået ris og A38, som han ellers plejer at elske! men nu rører han det ikke, og han vil kun have A38, hvis man tager det på fingeren.

• #7   5. jan 2009 Hmm. ja det lyder jo ikke så godt. i må bare holde øje og hvis han bliver dårligere må i hellere til dyrlæge. Og tjek hans aføring.

• #8   5. jan 2009 Ja det gør vi selcfølgelig..

• #9   5. jan 2009 okay. God bedring til ham

• Ole J
    Ole J Tilmeldt:
    jan 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #10   18. jan 2017 Ud af ovenstående svar og kommentarer, blev jeg ikke klogere ang hundens kolde snude.

Min hunds snude er iskold, og hunden har ingen appetit. Hvad skal, og hvad kan jeg gøre pt..?

Venligst Ole.

Kommentér på:
Skal en hunds snude være kold eller varm?

Annonce