{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores hund slikker på alt?
  • #1   6. jan 2009 Er det noget den altid har gjort ?
    Kan være noget psykisk, men ellers ville jeg tag et smut forbi dyrlægen


  • #2   6. jan 2009 jepp det har han gjodt den tid vi har haft ham..
    men skal forbi dyrelæge imorgen forhåbentlig har han et klogt svar smiley


  • #4   6. jan 2009 Min gør det også - mest når hun rigtig hygger sig, og helst på hud... Men det lyder ikke helt som om det er det samme... der er jo forskel på at slikke for at vaske/hygge, og savle over det hele... jeg tror også det er en rigtig god ide at få en dyrlæge til lige at kigge på det... Hvis det ikke er andet end hygge, så burde i jo kunne lære den at lade vær...

  • #6   6. jan 2009 min 6 mdr gamle tæve slikker også rigtig meget - især på vores ovn som bliver helt fedtet at salv. Hun slikke også os og vores anden hund. Det er rigtig nok lidt irriterende.... Jeg tror det går over med min tæve, vi siger nej og roser når hun viger fra fx. ovnen.

  • #7   6. jan 2009 At slikke på alle ting er stress, og det er nærmest umuligt at få hunden fra det.

  • #8   7. jan 2009 Så har vi fået svar fra dyrelægen.. Det er eksem under poterne.. Så vores lille futte er kommet på pencelin kur de næste 10 dg.. så skulle det hjælpe.. vi håber smiley
    Nu skal vi så bare have vendt ham af med den dårlige vane men kommer næsten automatisk siger dyrelægen..


  • #9   7. jan 2009 Ihh hvor dejligt at i har fundt årsagen... godt det ikke var noget slemt!

Kommentér på:
Vores hund slikker på alt?

Annonce