{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår er det på tide at gi op ?
  • #1   8. jan 2009 Eller hvornår ville i give op hvis i stod i samme situation som mig ?

• #2   8. jan 2009 Nu har jeg desvære ikke læst din historie.
    Og hvor har jeg dyb dyb medfølelse...

Men tror faktisk aldrig jeg sådan ville give op... Tror jeg ville blive ved indtil jeg fik svar på hvad der er sket med min hund...

• #4   8. jan 2009 Har du et link hvor jeg kan læse om din historie?

• #5   8. jan 2009 Aldrig..
    Men utroligt svært...
    Selvom buster var væk i over en uge så var det svært og lade være med og tænke på ham..
    Han var ikk helt ung da han begyndte og løbe væk..
    MEn efter den længste tur han var på (10Km hjemme fra) Så har vi altid haft håbet på den gamle stodder også selvom han kom levende over den store vej...

Længe leve BELLA og buster smiley hun skal nok komme igen

• Jojo B
    Jojo B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 127
    #7   8. jan 2009 Jeg tror jeg efter et halvt års tid ville begynde at indse at jeg aldrig ville få min hund tilbage eller få vished om hvad der var sket..
    Men opgi håbet.. ALDRIG.. Tror altid det vil ligge i baghovedet tror jeg. Man ser en hund der ligner.. hjertet pumper hurtigere og hårdere.. Maven knuger sig sammen, og når den vender sig... Nej.. Det var ikke den alligevel.
    Den følelse tror jeg aldrig man slipper af med

• #8   8. jan 2009 Så har i det som jeg ...
    Jeg går og håber dag ind og dag ud, men bliver nødt til at få hverdagen til at køre videre med mand, 2 børn og job - men for fanden det er så svært!!
    Håber at hun ligger på en gammel dames fifa og spiser flæskesteg smiley
    Men frygter selvfølgelig det værste.... Og med det vejr der har været den sidste uge er chancerne for en levende Bella jo ikke ret stor, med mindre nogen har taget hende til sig ...

• Jojo B
    Jojo B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 127
    #9   8. jan 2009 Jeg kan fortælle dig at nogle bekendte af os fandt en 10 uger gammel hvalp ( golden / schæfer) i en grusgrav d. 5. januar.. Den var løbet væk nytårsaften !!
    Hvis hunden kan finde ly er kulden ikke det store problem.

Hvor længe har Bella været væk ?

• #10   8. jan 2009 Kristina og drengene :

Her er linket...

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=285544

• #11   8. jan 2009 Ok Jojo så må vi håbe at hun har fundet ly ...

Hun forsvandt sidste mandag .. d 29.12

• #12   8. jan 2009 Har du tjekket alle internater i nærheden?
    Jeg kommer nemlig selv ofte på et lokalt internat, og det er overdrevet så lang tid der kan gå, før folk henvender sig og får deres hunde igen...

• #13   8. jan 2009 Alt er tjekket - og politi, falck og dyrlæger er informeret..

Men hvis hun kommer ind på et internat så burde de da kunne tjekke hendes chip ?

• #14   8. jan 2009 Jo, absolut. Jeg har bare oplevet at chippen ikke altid har ført til ejeren. Men normalt så jo.

Men har nemlig undret mig over at der nogle gange går meget lang tid, før folk henvender sig. Ofte fordi folk ikke ved hvem da skal henvende sig til, og sådan set bare venter i forhåbning.

Men håber at du finder din kære hund..

• #15   8. jan 2009 1000 tak smiley

Ja man forstår ikke at hundeejere ikk ved noget om internater osv ....
    Det er jo bare logik for nogen smiley

• #16   8. jan 2009 Dette oplevede jeg juleften for 2 år siden :o) viser bare at håbet lever, så længe hunden ikke er fundet :o)

Ivores jule aften startede kl 12 , da min søster skulle på job kl 15. Så da gaverne var åbnet , gik min far og bror en tur, min søster bor på en går , og de gik en tur ud i laden , de kom så tilbage for at fortælle at der langt orbe under taget på halmen sad en hund , min svoger gik så med der ud , og de fik hjulpet hunden ned, den var så tynd , py ha det var et grimt syn , den havde ogs¨å en del skræmmer , de ringede så til politiet , mens vi gav den lidt mad og drikke , der gik under en ½ time , så var ejeren her , og han var så glad , hunden havde været væk i 14 dage ... han sagde også at han børn var så lykkelige over at hunde nu var fundet :o)) så en god slutning ,på en jule aften :o)

• #17   8. jan 2009 Sikke en dejlig historie "ejer af" ... :o)

• #18   8. jan 2009 Har du også prøvet rødovre dyre internat ? og slagelse politi ( de har en pension omkring slagelse hvor de køre fundne hunde ud og så kommer det i slagelse lokal blad og hvis man ikke henvender sig inden for kort tid , mener det er 3 dage så kommer hunden i lokal bladet igen som værende ejer løs og skal have et nyt hjem . Der blev fundet en hvalp i sorø og ejern til den ledte alle steder uden held , hvalpen var blevet afleveret til slagelse politi og da der ikke var nogen der reagerede på deres efterlysning af ejer fik den et nyt hjem . 5 mdr efter opdagde den retsmæssige ejer en annonce der lignede hendes hvalp til salg og ringede på den og fik oplyst at de havde " købt" den igennem politi /pension , da der ikke var nogen der havde reageret på fremlysningen af hvalpen . De tog så ud og så hunden og til deres held / lykke var det deres savnede hund som nu var blevet 5 mdr ældre . Så ... prøv at kontakte slagelse politi og spørg ind til pensionen . Undskyld mit indlæg blev så langt ..

Håber af hele mit hjerte at i finder det lille pus ..

mvh

• #19   8. jan 2009 Tak Fam. Sørensen - det skal prøves ...

• #20   8. jan 2009 Det var så lidt . Ved ikke om det kan hjælpe jer , men uanset hvad håber jeg da at i finder frem til jeres hund . Har videre sendt din efterlysning til min veninde i ringsted . mvh

• #21   8. jan 2009 Husk at det ikke altid er nok kun at ringe til den nærmeste politikreds. De er nemlig ikke altid lige gode til at få givet besked til nabo kredsene.

Men vil lige give dig en lille opmuntring.
    Bani var stadig meget ung da hun forsvandt i efteråret. Ejerne efterlyste hende også overalt. Politi, internater, radio og hunderegister uden held. Men 1½ år efter blev hun helt utroligt genkendt på et billede. Der er stadig en lang periode hvor ingen ved hvor hun har været. Men vigtigst af alt, hun var sund og rask.
    Det er naturligvis en undtagelse, men viser blot at det KAN lade sig gøre.

Al mulig held og lykke med at finde hende.

Kommentér på:
Hvornår er det på tide at gi op ?

Annonce