851 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Emma stadig syg :0( Emma stadig syg :0(

Ja vi var jo så heldige at få hende hjem igår. Hun var da også meget friskere og kunne logre med halen og selv gå ind i bilen .
Men men....efter hun havde sover i sin kasse det meste af aftenen virkede hun meget sløv igen. Jeg fik hende lokket til at spise lidt og drikke noget vand. Hvalpene vil hun ikke have noget med at gøre ligenu og de har faktisk ikke set hende fra hun kom fra dyrelægen....hun gemmer sig i sin kasse, som er på ben og hvalpene kan ikke komme der op.
Hun kan næsten ikke gå p.g.a hun er helt tyk ved det ene forben og benet er også lidt tykt.
Hvorfor har hun det når det er en infektion i livmoderen ?
Jeg vil ringe til dyrlægen her kl 8 for jeg syntes at det er skræmmende at hun er så svag at hun næsten ikke kan gå eller stå.
Øv Øv....er der nogen som har nogle erfaringer med det ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Emma stadig syg :0(
  • #1   12. jan 2006 Et ønske om rigtig god bedring til Emma,
    fra Karen S og sasha

• #2   12. jan 2006 Det er jeg bare så ked af at høre.. Stakkels lille Emma, godt du er hos hende hele tiden.. Skriv endelig når du har snakket med dyrlægen.. :O(

• #3   12. jan 2006 Py ha - håber dyrlægen kan hjælpe jer

hva med hvalpene - skal du så give dem flaske??

• #4   12. jan 2006 Nej de får ikke flaske med hvalpefoder og a38 og vand.....det går fint for dem og de mangler hende ikke som sådan. Vi skal til vetten om lidt.

• #5   12. jan 2006 Med = Men

• #6   12. jan 2006 Rigtig rigtig god bedring med hende. Vi krydser fingre for jer!

• #7   12. jan 2006 Held og lykke med Emmapigen Susie, hold os opdateret herinde.

• #8   12. jan 2006 Vi krydser fingre for at Emme snart bliver bedre. Det er da helt uhyggeligt så hurtigt at det er gået med hende.
    Skriv endelig når i kommer hjem fra dyrlægen!!

• #9   12. jan 2006 Puuuha, havde håber hun havde det meget bedre her til morgen. Du må skrive når i kommer hjem igen fra Dr. Dyr... Venter og håber på godt nyt snart.

• #10   12. jan 2006 Ja så er hun indlagt igen. En af de foreste mælkekirtler er betændt og på størrelse med en tennisbold. Det er også gået ned i benet og derfor kan hun ikke rigtigt gå. Hun har stadig feber.
    Pia:
    Jeg har meget stor tiltro til min dyrlæge og det hun fejler nu er noget andet end det igår. Han sagde også at det jo ikke var der igår, men det ændre ikke på at hun også har betændelse i livmoderen samtidig. Der er bare stødt mere til og han var glad for at vi var opmærksom på det så hun hurtigt kan komme i behandling.

Han håber at det kan klares medicinsk, men hvis ikke så skal hun have den fjernet :0(....det er bare ikke godt når hun har hvalpene. De kan dog godt klare sig uden hendes mælk, men mangler hendes omsorg. Det har hun bare ikke overskud til, så vi pusler om dem alt det vi kan.

• #11   12. jan 2006 Så har dyrlægen ringet. Hun kommer ikke hjem idag, da han er bange for at der skal gå koldbrand i det. Hun har fået det lidt bedre efter den indsprøjtning hun fik, men er stadig meget svag.
    Han vil holde mig opdateret hvis der skulle ske nogle ændringer i løbet af dagen.
    Så nu må vi bare krydse fingre for at hun kommer på toppen igen...puuuha det er sq ikke sjovt....slet ikke for hende det stakkels pus :0(

• #12   12. jan 2006 Ej hvor er det bare synd for hende :o( Håber virkelig hun er hurtigt rask..... Hvis du mangler en "sitter"... godt nok uden bryster;o).... så vil Bay gerne ligge hundeslik og nurseri til :o)
    Håber virkelig hun snart er ovenpå... Det er da bare SÅ træls for hende... og for de små.

• #13   12. jan 2006 Ja det er rigtig surt. De er heldigvis meget selvstændige og kalder ikke på hende, men nu får de selvfølgelig også meget opmærksomhed fra os og alt det de kan spise.

Kommentér på:
Emma stadig syg :0(

Annonce