{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng TV op 500 kr.
  • Montering af låger og greb på IKEA Pax skabe 600 kr.
  • Opsætning af 2 loftlamper (New Works Tense + IKEA Backstörn) 800 kr.
  • Changing the faucet in the kitchen 700 kr.
  • Vores vaskemaskine får HFI relæet til at springe fra. 1.600 kr.
  • Ophængning af vægspot i lille badeværelse. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavet legetøj
  • #1   14. jan 2009 Nååå... hvor er han sød.....sikken en tålmodighed han har....
    Jeg havde rejst mig og hjulpet ham lidt.. man havde jo helt ondt af ham til sidst...:O)

• #2   14. jan 2009 Rotterne der er flere af de ideer du kommer med her jeg vil prøve af - alletiders tak for alle svarerne

• #3   15. jan 2009 Rikke T

Hvordan lærte i ham ikke at rive skotøjsæske i stykker for at få den ud? Det er det føste min gør.

• #4   15. jan 2009 Ja, min hund ville også æde æsken på få minutter..

• #5   15. jan 2009 Hej, jeg har viklet kasse og hul (indad) total ind i klar pakketape, så er skoæsken meget stærkere.

• #6   15. jan 2009 Ja, det kan jeg godt se, men han forsøger hellere ikke at bide i den eller noget. Han er bare så talmodig.

• #7   15. jan 2009 ja så længe man stiller ham en opgave han synes er sjov og spændende er han meget tålmodig.
    noget andet er man ligesom kan se hunden vænner sig til at bruge hjernen når den får legetøj der skal grubles lidt over, fik en pænt dyr trækaase i julegave, hunden skal hente en træklods man smider og lirke den i et hul øverst i kassen, aslan klarede alle tre niveauer på tre dage, tilgængæld gider han ikke godbiderne så han skubber gang på gang træklodsen i hullet og den godbid der kommer ud giver han til min anden hund - det er så ikke helt godt for den kan ikke tåle ret meget mad pga. dens vægt... men sjovt ser det ud når han render rundt og putter træklodsen i hul mens den lille hund sidder troligt foran og indkasserer godbiderne med hans velsignelse.

• #8   15. jan 2009 Jo jo men det skal lige siges det kun er fordi aslan er enormt kræsen, spiser næsten kun menneske mad, og den tvivler jeg på han vil dele, min lille tykke hund deler ikke sin mad med nogen men spiser gerne andres så helt så lyserødt er det nu heller ikke ved os.

- jeg har dog i dag fundet hundemad lavet specilet til cockere, blandet med lidt leverpostej ser det heldigvis pt ud til at glide ned.

Kommentér på:
Hjemmelavet legetøj

Annonce