961 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Hvad må man sælge Hvad må man sælge

Nogen der ved hvad man må og ikke må sælge. Jeg har lige haft nogle annoncer på nye hundeting som jeg blev frosset for at ville sælge. Nu er jeg kommet i tvivl hvad jeg må sælge da jeg har en del nye og brugte hundeting jeg gerne vil af med. For jeg gider ikke fryses igen. så hjælp mig lige.
Jeg har fået en del hundeting som aldrig har været.
Kan se nogen må sælge nye varer med pris på og endre må ikke, hvordan finder jeg lige ud af det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad må man sælge
  • #1   15. jan 2009 Tror det bedste du kan gøre er at skrive til hjælpe admins og spørge så du ved præsis hvor grænsen er som der åbentbart er.. de kan svare bedre end vi smiley

• #2   15. jan 2009 ok det prøver jeg lige.

• #3   15. jan 2009 Sådan ca.sådan her :0)

4.2 Kommercielt salg
    Det er ikke tilladt at oprette kommercielle annoncer i Markedet (eller andre steder på siden). Markedet er udelukkende beregnet til privat køb, salg og bytte. Alle annoncer skal være af varer man selv ejer og ikke af varer man kan skaffe.
    Derudover er det ikke tilladt at oprette annoncer om at man f.eks. importerer varer eller har et større eller mindre lager af varer. Herunder betegnes også fotos og tegninger eller andre ting som laves på bestilling. Det vil sige at firmasalg der på nogen måde konkurrerer med kommercielle forhandlere er helt og aldeles uønsket på siden.

HundeGalleri.dk forbeholder sig retten til at slette enhver markedsannonce samt profil, der ikke overholder de fastlagte brugerbetingelser uden varsel i øvrigt.

• #4   15. jan 2009 du må ikke sælge nye vare hvis det er for at formidle vidre salg.

men hvis du skriver det er fejl køb til din egen hund så må du gerne sælge det.

synes det er en tand for fjollet, det hele afhænger af hvordan du formulere dig.

fx er der en der sælger 6 nye hunde jakker lige pt. uden at hun bliver frosset

• #5   15. jan 2009 Præcis E A

6 nye jakker + de andre annoncer ;0)

• #6   15. jan 2009 åååh så lang snusede jeg ikke Sari he he he

men det var jo fejl køb ikke sandt smiley

• #7   15. jan 2009 Jo Big time! Kender det jo godt - eller ;0)

• #8   15. jan 2009 LOL

årh hold da lige op kan jo ske for den bedste...eller nowet smiley
    det løb jo bare af med mig, da jeg bestilte dem i ALLE farver!
    for ikke at glemme alt det andet - som jeg simpelthen blev nødt til at købe en hunde mannequin til, så det hele bliver brugt!

smiley

• #9   15. jan 2009 ok, men jeg tør næsten ikke oprette en ny annonce hvis de sletter min profil.
    EA og sari< ja det undrede jeg mig også over. nogen sælger 3 ens ting på en annonce.

Jeg har nogle nye ting som jeg har fået men som jeg ikke kan bruge. og så har jeg nogle ting jeg har brugt et par gange.
    Hvis jeg har været frosset bliver jeg så slettet , hvis jeg opretter en ny annonce m. f.eks bøger.

• #10   15. jan 2009 Jeg har 3 trøjer som jeg har fået i gave, og jeg får ALDRIG mine hunde i en trøje. Og det har de heller ikke behov for.

• #11   15. jan 2009 jamen så længe du skriver det er brugt og fejlkøb så kan jeg ikke se du skulle komme i problemer?

• #12   15. jan 2009 dem må du gerne sælge du skriver som sagt at du har tre nye trøjer din hund ikke får brugt og du derfor gerne vil sælge dem så du kan købe noget andet nyttigt til dem fx..

• #13   15. jan 2009 *GG* Ja jeg kan godt se at Amy er bagefter, hun bliver da mobbet i hundeskoven nu, hvor hun ikke har alt det flotte tøj!

Men det er snedigt - få af tingene bliver solgt som "brugt 1 gang" - det er åbenbart nok.

• #14   15. jan 2009 Selvfølgelig må man sælge nyt/ fejlkøb .... whatever, men ikke varepartier i 100 forskellige str. og farver

Kommentér på:
Hvad må man sælge

Annonce