Til Pomeranian ejerne:-D {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle pomeranian ejere!
Jeg har længe kigget på denne side og set på alle de søde pomeranian hunde der er herinde..
Jeg har længe ønsket mig sådan en hund, og har nu endelig taget mig sammen til at oprette en lille tråd her inde i forummet:-D
Jeg vil nemlig enormt gerne vide hvor i har købt jeres små pomeranianer? Har længe søgt på nettet, men kan ikke finde ret mange opdrættere:-S
Jeg kunne også godt tænke mig at høre lidt om hvilket prisleje sådan en hund ligger i..?
Håber I vil svare på mine spørgsmål, det ville være en rigtig stor hjælp!
Mange hilsner Isabella.. (Som håber snart at kunne oprette en hund herinde:-D)
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 19 Svar: 183
Det havde jeg ikke tænkt på.. Hehe..
Men der er kun én opdrætter derinde, så hvis der er nogen der ku komme med andre bud, så der er lidt at vælge imellem, ville det være dejligt:-D
jan 2006
Jeg synes dog der gik lidt for meget snak i den om noget med dhl eller sådan noget:-D
aug 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 101 Svar: 1.123
www.dhl-hund.dk
der kan du også finde opdrætter.
jan 2006
Nu sidder jeg her med en hel liste med 7 pomeranian opdrættere på:-D
Det var da dejligt!
Michael -> Undskyld jeg spørger lidt dumt, men er ikke sådan inde i det der hunde-tam-tam.. Hvad er en FCI stambog?
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 254 Svar: 2.832
jul 2005
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 23 Svar: 140
Jeg har ligesom dig længe været på udkig efter en pomeranian.
Der er tit ventelister på hvalpe, da det er en meget efterspurgt race, så hvis man ønsker en pomeranian skal man have tålmodighed.
Hos de DKK opdrættere jeg har haft kontakt med koster hvalpe ca. 10.000.
Hvis du skal have en hvalp fra Sverige, kan du godt regne med omkring 15.000 eller mere.
Hvalpene er dyrest hos DKK, hos andre f.eks. DHL er de noget billiger.
Jeg syntes personligt DHL hvalpe kan være lige så gode som DKK hvalpe.
Man skal også overveje hvad man skal bruge hvalpen til , om det bare skal være en hygge hund, eller om man vil bruge den på udstillinger. Udstillings hunde er tit lidt dyre.
Jeg håber du ka bruge lidt af det jeg skriver til noget
Held og lykke.
MvH Ina.
jan 2006
Jeg kan faktisk godt se det lidt fra begge sider af hvad I siger.. Man kan vel også finde nogle ordentlige opdrættere ved dhl?
Jeg ved i hvert fald at min poms bare skal være en hyggehund, men jeg vil nødigt ha' andet blandet i!
Og hvis man så kna være 110% sikker på at få det ved dkk, kan det da godt ske man bare skal købe der!..
Men hvad er det helt præcist forskellen er?
Jeg har ikke helt fået fat i det endnu...
jul 2005
Jeg gider ikke skændtes med nogen, jeg ønsker kun at Isabella må få en dejlig vovse.
Jeg er ikke tilhænger af nogen bestemt klub. Jeg mener både DKK, DHL osv kan have både gode og dårlige sider.
jul 2005
Hvis man føler det er mest rigtigt at købe hos dkk, syntes jeg man skal gøre det.
Jeg er ikke selv erfaren inden for hvalpe køb Jeg kan kun fortælle hvad jeg har hørt fra forskellige opdrættere (både dkk, dhl osv). Jeg har som sagt selv søgt længe efter en poms, og derfor har jeg haft kontakt med mange opdrættere.
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 3
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 3
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 36 Svar: 58
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 36 Svar: 58
Til Pomeranian ejerne:-D