971 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
7. nov 2005 Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 4 Emner: 831 Svar: 4.393
2 timer!! :D {{forumTopicSubject}}
Om 2 timer skal jeg hente lille Elvira!!
Glæder mig helt ufatteligt meget... Ville bare lige dele min glæde med jer..
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 2.502
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.160
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.575
nov 2005
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 4 Emner: 831 Svar: 4.393
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.160
jeg skal bare lige have min mor med på ideen at vi skal kører en tur en dag .
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.160
Så er det vidst sat på plads . ;-)) hihi .
utroligt så travlt folk har . og nu er det skrevet . ;-))
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.154
Kan godt være jeg spørger dumt, men hvad er ataxia?
aug 2006
Følger: 45 Følgere: 49 Hunde: 4 Emner: 305 Svar: 1.930
2 timer!! :D