651 visninger
|
Oprettet:
Hjælp! Chokolade... {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Jeg er lige kommet hjem fra frisøren, og ser til min store skræk at Balto har gnasket chokolade i sig mens jeg har været væk.
Det drejer sig om max 50 gram, og såvidt jeg kan læse mig til på diverse hjemmesider, skal der ern del mere til før en hund af hans vægt at blive påvirket af det.
(link fjernet)
Skal jeg gøre noget? Eller kan jeg godt se tiden lidt an...?
Jeg er meget i tvivl.
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.339
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.636
Mørk chokolade, og det "ekstra" mørke der er moderne i øjeblikket kan være farligt i store mængder.
Hvor stor er din hund?
Min hund har flere gange fået fat på ting med/af chokolade, og jeg tager det ikke så tungt..
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.207
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.636
Hvis det var en lillebitte hund ville jeg sige at du skulle holde øje, men ikke når den er så stor.. Slap du bare af..
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 151
det bare holde øje om den virker dårlig...
jun 2008
Men hold da op.... Gik lige i panik et kort sekund, og jeg eller absolut og på ingen måde en pyllermor. *G*
Men jeg holder øje med ham, det kommer jo nok ud igen, den ene eller anden vej.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.932
Synes generelt der er liiidt en tendens til at folk går helt i selvsving (og her mener jeg altså ikek dig specifik) og en smule chokolade, 2 vindruer e.l. Har hunden spist til som rengøringsmidler e.l. ville jeg smutte til dyrlægen med det samme.
Men både chokolade og vindruer kræver det altså en god protion af før det tager livet af hunden...
jun 2008
Balto har bare ALDRIG fået så mørk chokolade før, så gik lige lidt i panik. :o)
Og ja, helt sikkert folk der nogle gange reagerer lidt for hurtigt, jeg er normalt slet ikk en af dem. Men lige idag er jeg åbenbart bare lidt ekstra følsom. *G* PMS much???
Hjælp! Chokolade...