{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  artikel
  • #1   24. jan 2009 Har ikke selv haft disse racer. Men synes det fedt du vil skrive nogen gode historier om dem.
    Men Betegnelsen kamphund betyder noget forskelligt alt efter hvem du spørg. Desuden er der faktisk ikke noget der hedder kamphund medmindre den er blevet brugt i kamp.


  • #2   24. jan 2009 hvis du ligger mærke til det, så folk der ikke kender de forskellige racer kalder hunde som amstaf og bull terrie, pit bull og mange flere som kamphunde, om de har været oppe og slås eller ej.


  • #3   24. jan 2009 Hvis det ku være noget så har jeg arbejdet frivilligt for et internat i portugal hvor de også får disse hunde ind. Og der har kun været gode oplevelser med dem

  • #4   24. jan 2009 Ja ved godt det folk der ikke ved noget om det. Men alligevel er der nogen der har en mening om det

  • #5   24. jan 2009 meget gerne trine k. du kan både sende billeder og en god oplevelse du har haft. synes det synd de hunde får så megen dårlig opmærksomhed, men de er slet ikke så bidske med de rigtige ejere... her igår for.eks var jeg ved at blive angrebet af en løs gravhund. den var bare aggresiv og blev virkelig bange for gik med min søn på 10mdr. men nu min mor har to amstaff og de gør ingen fortræd

  • #6   24. jan 2009 ja netop. og nu jeg træt af folk kun snakker om det... 24 timer er en gratis avis og hvis folk i hele danmark fortæller nogle små historier om gode oplevelser og ikke kun de dårlige. kunne det være at nogle af de virkelige aggresive hunde så kunne blive fokus på..



  • #7   24. jan 2009 Hmm.. Den "kamphund" jeg havde mest med at gøre dernede var faktisk måske en rednose så ved ikke om det er så godt men det det eneste billede jeg har hvor jeg står sammen med en af dem.
    Ellers har jeg andre billeder af nogen af Kamphundene men der er jeg ikke med på.
    Har du en Mail jeg kan sende det til?


  • #8   24. jan 2009 ja gravhunde kan sku være nogen af de mest hidsige små hunde. hehe

  • #9   24. jan 2009 jo også den...for hvorfor er den forbudt i danmark når du gerne må have amstaff og det en almindelig familie hund i U.S.A


  • #10   24. jan 2009 Hmm. Tænker bare at den jo er ulovlig og det måske ville ødelægge din gode historie da mange opdrættere af amstaffs osv. jo også ser god grund til den ikke er lovlig.
    Og vil ikke ha det på mig at jeg synes pitbulls burde være lovlige for det mener jeg ikke.
    Der må være en grund til den er ulovlig.
    Tror ikke det vil gøre din artikel mere populær synes du skal holde dig til lovlige racer.


  • #11   24. jan 2009 utroligt der ikke er flere der har reageret på din indlæg for der er jo mange herinde der har de racer og mener det gode hunde og brokker sig over folks fordomme om hunden så burde de da ligesom være intra i at fortælle en god historie

  • #12   24. jan 2009 Lige en enkelt kommentar, Sussie J:
    Du skriver (om pit'en): "for hvorfor er den forbudt i danmark når du gerne må have amstaff og det en almindelig familie hund i U.S.A"

    Sådan er det altså ikke overalt i Usa, og du bør nok researche lidt på dette område, hvis det skal være et af dine temaer. Pit er forbudt flere steder i Usa og flere steder er der strenge påbud, om at den skal føres i snor og bære mundkurv.

    Ellers synes jeg da at en klumme om disse racer er en god ide. Dog kunne jeg godt se en idé i at belyse grunden til at det nogen gange går galt for disse racer....


  • #13   24. jan 2009 For at få mere respons skulle du nok have skrevet i overskriften, at det drejer sig om kamphunde/muskelhunde.

    Jeg har selv haft nogle gode oplevelser med en rednose jeg kender, men det er jo, som Trine K også skriver, måske ikke så godt at fortælle om, da det jo er en ulovlig hund i DK.


  • #14   24. jan 2009 Hvornår er din deadline?

  • #17   24. jan 2009 Må indrømme jeg også er blevet lidt skeptisk hva angår at hjælpe dig.
    Synes det virker som om der er en masse løse ender. Synes du skal lave lidt mere research og finde ud af hvor du vil starte og hva du vil ha frem osv. synes ikke det lyder helt gennemtænkt. vil gerne hjælpe når du har fået lidt mere styr på hva det er du egentligt vil ha frem i artiklen.
    Men vil ikke være med hvis du kommer ind på pitbulls og sådan. For jeg mener der er en grund til at de ulovlige og synes ikke din artikel skal komme ind på den race overhovedet


  • #18   24. jan 2009 Ja du er nu min helt! Jeg sys det er fantastisk det du har gang i og jeg vil gerne hjælpe dig!
    Jeg har sendt dig en mail :0)


  • #20   24. jan 2009 Sussie: Jeg vil bede dig passe meget på. Det er et følsomt emne, og mange vil sikkert misforstå. Især hvis det er en artikel. Ikke alle læser ordene på samme måde.

  • #21   24. jan 2009 Theo - Det giver jeg dig meget ret i...

  • #22   24. jan 2009 Nej der er vi helt enige Theo, men det er da en rigtig god idé at udbrede kenskab til racerne, der er jo mange der ingenting ved og det er da bedre at de ved noget om hvordan en hund "virker" i stedet for bare at hadde af frygt...
    Og jeg kan bestemt bedre lide at folk ved om det er en hunderace de skal frygt eller om det er inkompetente hundeejere de skal frygte...
    Jeg kan nævne rigtig mange andre hunderacer der hvor der er en masse "bidske" af slagsen, de er bare knap så store...


  • #24   26. jan 2009 Jep, men man behøver tilsyneladende ikke vide en skid for at skrive noget dårligt...

  • #25   26. jan 2009 Sussie J: har lige hørt om der er nogen herinde der vil tage rundt i landet og fortælle om disse hunde som de har studeret i over et år. Måske det var noget? Så kan du jo også spørge evt. muskelhunde ejere der kommer om hvordan deres hund er osv. der tror jeg du vil ku få nogen gode argumenter for at hundene slet ikke er så slemme men som alle andre hunde

  • #26   26. jan 2009 http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=292891
    her er linket tror det vil være rigtig godt for din artikel


  • #27   29. jan 2009 jeg er meget glade for det her og jeg er freelance og har derfor ikke en fast deadline. heldigvis vil jeg sige for det er noget af et arbejde. og tro mig tager også rundt til ejere og deres hunde. og tak til trine k. vil bestemt tage med til det foredrag.
    mange tak til alle der har skrevet


  • #28   30. jan 2009 Tak for din besked, Sussie.
    Synes den er underlig og har svært ved at se at jeg er grov overfor dig, som du skriver at jeg er?
    Jeg undrer mig over at du sender den pb til mig, hvad er det du vil opnå med dette...?
    Konstruktiv kritik og rettelse af fakta, som du åbenbart har opfattet forker, burde en skribent da være glad ved og ikke blive fortræden over, som du jo så gør!!


Kommentér på:
artikel

Annonce