{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke med ind?
  • #1   16. jan 2006 Hvor går i ikke en tur med den, i stedet for at bare lukke den ud i haven - selføllig er det nemmest - men en 12 ugers gl. hvalp den skal have tillid - og det er vores pligt at opbygge den tillid til hvalpen, bla. ved at gå ture med den, lege osv.
    Det kan godt ske - at du kommer til at kravle rundt på alle fire, for så vil den synes at du er intersant, og vil automatisk komme hen til dig.

opbyg et tillid til hunden. så får du en hund der også vil komme.

• #2   16. jan 2006 Den bliver ikke bare lukket ud i haven! Vi går alverdens steder med den. Oz selvom vi har gået ca 45 min en dag, så vil den stadig ikke med ind. Men det kan godt være man skal gøre som du siger med at komme ned på alle fire. Tror du evt det har noget med tillid at gøre at den ikke vil med ind?

• #3   16. jan 2006 Det er jo noget af det vigtigste og noget af det først man opbygger, det er tillid - hvis man ikke har tillid - kan man heller ikke stole på nogen - sådan ligger landet.

Det er måske sket et eller andet inde i huset, som hund ikke kan li.

Leg med hunden indøre, ned på gulvet med jer to-benet og leg med den firbenet. og sørg for at komme i alle rum.
    på denne måde kan den så finde sig tilrette.

Med leg opnår hunden susses. og selsikkerhed.

En vigtigt ting i legen, det er at lade hunde vinde. det behøver ikke at være voldsome lege. bare hvor man trille bold hen ad gulvet . eller trække leget.

• #4   16. jan 2006 Det gør vi skam også det er ikke det.. Får med det samme vi løfter ham op og tager ham med ind, så er han livlig glad. Vil lege osv og det gør vi også. Det eneste han er bange for er støvsugeren :o) Men kan det evt være trapperne han er træt af? For vi løfter ham op af trapperne til lejligheden hvergang da han ikke skal beskadige noget nu hvor han er hvalp.

• #5   16. jan 2006 Nu når du siger trapper - Er det trapper hvor man kan kikke igenne trinene? For hvis det er det - kan det godt skyldes trappen.

Så er det kun et spørgsmål om miljøtræning.

Det er helt fint at du løfter den op - når den skal ud og ind - det gør du de næste 4 mdr. op og ned af trappen.

• #6   16. jan 2006 Anders, da jeg boede i lejlighed på første sal, skulle jeg også være min schæferhvalp op af trapperne, og det kunne han bestemt ikke lide. Så det kan være fordi din vovse ikke vil bæres.

• #7   16. jan 2006 Det er selvfølgelig et dumt spørgsmål, men jeg spørger alligevel - i har selvfølgelig prøvet at lokke med gode godbidder og med en meget lystig og positiv stemme ikk?

• #8   16. jan 2006 Anne: Jo selvfølgelig har vi det :O)

Yvette: Men hvornår må man evt begynde at lade ham selv gå op af dem så?

• #9   16. jan 2006 Anders, Hvor mange trapper er der? Min blev båret til han var et halvt år, men det var jo også mange trapper han skulle op af.

• #10   16. jan 2006 Der er ca 15 trin og de går ret stejle. Vil jo nødig ødelægge hans led, så vi passer meget på.. Ved heller ikke om det er trapperne, måske han oz bare er så glad ved at være udenfor og verden er jo spændende nu..

• #11   16. jan 2006 Anders, okay, så skal han også bæres. Hvad når han skal ud?

• #12   16. jan 2006 Når vi skal ud med ham så er det intet problem, så vil han meget gerne.. Det er kun når vi skal ind.. Hvor gammel skal han ca være før han må gå op af trapperne?

Kommentér på:
Vil ikke med ind?

Annonce